زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون دوره فنون طراحی، کمپین تبلیغات، مدیریت تبلیغات به صورت دیجی فرم

با سلام. آزمون  حاوی 20 سوال تستی می باشد.  شرکت در آزمون و کسب حد نصاب برای صدور گواهی دوره الزامی است.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره همراه



تایید

 نام شرکت یا واحد صنعتی



تایید

سمت در شرکت یا واحد صنعتی



تایید

مهم‌ترین ابزار رقابت در یک بازار چیست؟ (1 نمره)



تایید

تحقیقات بازاریابی شامل .... و ....و .... داده‌های بازار است. (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر شامل انواع کمپین تبلیغاتی نمیباشد؟ (1 نمره)



تایید

از روش تخصیص اختیاری برای چه منظور در بودجه استفاده می شود؟ (1 نمره)



تایید

بر طبق روش درصدی از فروش، بودجه تبلیغات و ترفیع بر پایه .....است. (1 نمره)



تایید

کدام برنامه نشان‌دهنده کارایی فروشندگان و سایر پرسنل درگیر در فروش کالا است؟ (1 نمره)



تایید

برنامه تبلیغات و فروش شامل کدام یک از موارد زیر است؟ (1 نمره)



تایید

در روش درصدی از سود ، شرکت ها بودجه تبلیغات خود را چه اساسی تنظیم می کنند؟ (1 نمره)



تایید

شرکت‌های کالاهای مصرفی بادوام از کدام روش به عنوان یک نوعی از درصد فروش استفاده می کنند؟ (1 نمره)



تایید

روش برابری رقابتی شامل تنظیم بودجه‌های تبلیغات برای انطباق با هزینه‌ها و بودجه .... است. (1 نمره)



تایید

روش ویدال باور دارد که هرچه نرخ تحقق فروش .... باشد، نرخ تنزل فروش نیز.... می شود. (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر جزو شاخص های روش مرکب هستند؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر نادرست است ؟ (1 نمره)



تایید

روش در حد توانایی و استطاعت یک راهکار بسیار ساده برای تخصیص کدام نوع بودجه است؟ (1 نمره)



تایید

کدام رویکرد از نظر مالی مطمئن است و به شرکت کمک می کند تا مخارج تبلیغات را در حد محدودی نگه دارد؟ (1 نمره)



تایید

برنامه های اجرایی باید به چه چیزی پاسخ بدهد؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر شامل اجزای مختلف برنامه ریزی بازاریابی نمی باشند؟ (1 نمره)



تایید

روش تخصیص اختیاری کاملا وابسته به نظر و رویکرد .... است. (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر درباره مزایای در نظر گرفتن فروش آتی نادرست است؟ (2 نمره)



تایید

در مجموع به دوره برگزار شده، چه نمره‌ای می‌دهید؟



تایید