زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر وسواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

هر دانش آموز فقط یکبار می تواند در آزمون شرکت کند

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
تولید کننده یک پیام رسانه ای با توجه به چه شرایطی قالب مناسب پیام را انتخاب می نماید؟



تایید

اگر فکر کنید یک پیام مخاطبش کیست وچگونه به چه شکلی باید موضوع پیام را بیان نماید تا گیرایی بهتر داشته باشد و شما به---------توجه کرده اید



تایید

در آشپزخانه از هر وسیله به عنوان پخت یک غذا در جای خودش باید استفاده کرد ودر رسانه ها باید بدانیم توسط چه کسی وبرای چه کسانی با چه هدف طراحی می گردد این همان-----------است



تایید

در سواد رسانه ای به منظور تحلیل رسانه ها به چه مهارت هایی نیاز است؟



تایید

امکان برداشت ارزش های متفاوت از یک پیام در مکان های مختلف را------------و ساختار و گونه های ارائه پیام را -------------می گویند



تایید

اگر پیام شما گزارش یک مسابقه ورزشی باشد مخاطب شما-----------------باشد،رسانه پیشنهادی شما---------می باشدچرا که بیشتر و با علاقه موضوع را دنبال می کنند



تایید

با توجه به قالب یک پیام رسانه ای و ویژگی و جایگاه آن در طراحی یک پیام رسانه ای کدام مورد زیر از ارکان ارتباط نمی باشد؟



تایید

تبلیغ یک شامپو برای-----------مخاطبان---------- است که زیرا همه آنرا می بینند ونیاز دارند



تایید

کدام گزینه فرایند کار دروازه بانی خبر را به ترتیب بهتر نشان می دهد؟



تایید

موضوعات کوچک و کم اهمیت با این ترفند به شیوه های خاص ارائه می گردد



تایید

کدام یک از فعالیت های برجسته سازی،در تلویزیون برای یک پیام رخ نمی دهد؟



تایید

نیم تای بالای روزنامه،اخبار سیاسی واقتصادی رابیان می کند این همان -----------روزنامه است



تایید

قابلیت های ----------یکی از راه های برجسته سازی رسانه ها است که در رسانه------------پیاده می شود



تایید

بازی گردانان بزرگ در ساختن پیام های رسانه ای از فن آوری های گوناگونی استفاده می کنند.این جمله بیانگر کدام سوالات است؟



تایید

هر سر دبیری برای چگونگی انتخاب وچینش خبرها،بر چه مبنایی عمل می کند؟



تایید