شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی معرفي، ترويج و بازاریابی آثار علمي به صورت دیجی فرم

همكار گرامي سلام؛ با پاسخ به پرسش هاي زير در معرفي، ترويج، و بازاريابي بهتر آثار منتشره خود، دانشكده و دانشگاه در فضاي حقيقي و مجازي شريك باشيد و اولويت برنامه بازاريابي و فروش در سال ٩٩ را شما تعيين نماييد.



تایید و ادامه
قابليت كدام برنامك يا شبكه اجتماعي را براي معرفي و بازاريابي آثار علمي مناسب تر مي دانيد؟ بله- تلگرام- لينكداين- توييتر-اينستاگرام- سروش- ايتا و ...



تایید

در بازاريابي آثار، كداميك را بيشتر مي پسنديد يا در اولويت قرار مي دهيد؟ چهره به چهره (نمايشگاه ها و مراكز فروش)؛ فناوري پايه (فروشگاه اينترنتي- برنامك/اپليكيشن- پست الكترونيك/ايميل- پيامك تبليغاتي)؛ معرفي هدف محور سازماني (در راستاي ترويج كاربرد نتا



تایید

كدام اثر از عناوين منتشره دانشگاه را براي عرضه در بخش بين الملل نمايشگاه بين المللي و رايزني براي فروش حق كپي رايت مناسب مي دانيد؟ در كدام منطقه و كشور؟



تایید

قيمت گذاري آثار انتشارات دانشگاه را چطور ارزيابي ميكنيد؟ مناسب/ نامناسب؟ چه پيشنهادي داريد؟



تایید

در محل كار، زندگي يا تردد خود يا دانشجويان، كدام كتابفروشي يا كانون فرهنگي را براي عرضه آثار خود، دانشكده و دانشگاه مناسب مي دانيد؟



تایید

از كدام فروشگاه اينترنتي كتب خود را تهيه مي كنيد؟ براي اطلاع از آخرين منشورات در حوزه تخصصي خود به كدام پايگاه يا منبع اطلاعاتي مراجعه ميكنيد؟



تایید

آيا حاضر به معرفي كتب خود يا ديگران در وبلاگ يا سامانه هاي آموزشي خود هستيد؟ اگر خدمات اين حوزه تسهيل و پشتيباني شود چطور؟ چه شرايطي براي اين مشاركت لازم است؟



تایید

لطفا آنچه براي توسعه كمي و كيفي اين امور نياز است و كمي و كاستي ها را شرح دهيد.



تایید

اگر مايل به ارائه مشاوره و راهنمايي بيشتر به مجموعه انتشارات هستيد، لطفا تلفن تماس و زمان مناسب را اعلام فرماييد تا از طرف ما با جنابعالي تماس حاصل شود.



تایید