زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 80 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام معلم خود را وارد نمایید *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

۱۸) در دیدگاه قدرت محدود رسانه ها مخاطب چگونه فرض می شود؟ (1 نمره)



تایید

۸) نوجوانی را که همه جا و همواره دستشان روی صفحه کلید تلفن همراهشان است چه می نامند ؟  (1 نمره)



تایید

۱۵) کدام یک از مولفه های سبک زندگی می باشد؟  (1 نمره)



تایید

۱۷) کدام یک از خصوصیات یک مخاطب فعال است؟ (1 نمره)



تایید

۱۴) کدام مورد صحیح نیست؟  (1 نمره)



تایید

۴) امروزه کلیشه ی بدن شامل چه مواردی است؟ (1 نمره)



تایید

۱۲) نمایش خشونت در برنامه های کودک نادیده گرفتن کدام حق از حقوق مخاطب می باشد؟ (1 نمره)



تایید

۱۹) در دیدگاه قدرت نامحدود رسانه ها مخاطب چگونه در نظر گرفته میشود؟ (1 نمره)



تایید

۶) شرایط اعتیاد به اینترنت چیست؟  (1 نمره)



تایید

۹) کدام یک از ویژگیهای یک مخاطب منفعل می باشد؟  (1 نمره)



تایید

۲۰) زمانی که می گوییم که تاثیر رسانه ها نه آنچنان است که هیچ محدودیتی نشناسد و نه چنان ناچیز که هیچ اعتنایی را شایسته نباشد از کدام دیدگاه صحبت می کنیم؟ (1 نمره)



تایید

۵)اخبار و اطلاعات زرد چیست؟  (1 نمره)



تایید

۲) مهندسی معکوس چیست؟  (1 نمره)



تایید

۳) کدام گزینه صحیح می باشد؟  (1 نمره)



تایید

۷) رسانه ها از چه روش هایی برای کلیشه ی بدن استفاده می کنند؟  (1 نمره)



تایید

۱۱) کدام یک از تأثیر منفی رسانه ها در زندگی امروزی محسوب نمیشود؟  (1 نمره)



تایید

۱) کدام گزینه صحیح می باشد؟  (1 نمره)



تایید

۱۶) زمانی که رسانه برنامه ای را که فراتر از سن وتوان گنجایش ذهنی کودکان است پخش می کند کدام حق نادیده گرفته شده است؟  (1 نمره)



تایید

۱۰) کدام یک از ویژگیهای یک مخاطب فعال است؟  (1 نمره)



تایید

۱۳) گذاشتن دوربین مخفی در مراکز خصوصی و پخش آن در رسانه‌ها ی عمومی نادیده‌گرفتن کدام حق از حقوق مخاطب می باشد؟ (1 نمره)



تایید

۳) یک مخاطب فعال و خلاق در رویارویی با هر پیام رسانه ای چند پرسش کلیدی در نظر می گیرد؟  (1 نمره)



تایید