زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای - پایه یازدهم - هنرستان امام علی (ع) تایباد- خردادماه 1400 به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 120 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

1- مزایا آموزش مجازی را بنویسید. دو مورد (1 نمره)



تایید

2- منظور از زیرمتن در تولیدات رسانه ای چیست؟ (1 نمره)



تایید

3- وظیفه مخاطب فعّال در مقابل بازنمایی چیست؟ (1 نمره)



تایید

4- اهداف رسانه ها از بکارگیری فنون و روشهای اقناعی چیست؟ سه مورد (1.5 نمره)



تایید

5- کدام یک از فنون اقناع است که در واقع چیزی بیشتر از اغراق، بزرگ نمایی و مبالغه است که با آنچنان اعتماد یا کاریزمایی گفته میشود که مخاطب، بدون تعقل آن را میپذیرد؟ (0.5 نمره)



تایید

6- تاثیر ظهور اینترنت در استفاده از شیوه های اقناعی در جذب مخاطب را بنویسید (1 نمره)



تایید

7- منظور از برجسته سازی یک خبر چیست؟ (1 نمره)



تایید

8- مراحل مقاومت مخاطب در برابر فرایندهای نوآوری و تغییر را بنویسید (2.5 نمره)



تایید

9- چه تفاوتی بین مخاطب فعّال و مخاطب منفعل، هست ؟ توضیح دهید (2 نمره)



تایید

10- نمونه هایی از نقض حقوق مخاطب در رسانه ها را بنویسید. سه مورد (1.5 نمره)



تایید

11- ورود ابزارهای رسانه ای به زندگی روزمره چگونه موجب تغییر سبک زندگی شده است؟با مثال بنویسید (1 نمره)



تایید

12- چرا ستاره ها یا همان سلبریتی ها در زندگی واقعی خود شباهتی با تصویر رسانه ای خود ندارند؟ (1 نمره)



تایید

13- معیارهای ارزش یابی تارنماهای( سایت های) اینترنتی چیست؟ چهارمورد (2 نمره)



تایید

14- رسانه ها چگونه می توانند وسیله رشد و اعتلای و شکوفایی استعدادها  باشند؟ (1 نمره)



تایید

15-منظور از سریز اطلاعات چیست؟ (1 نمره)



تایید

16- اخلاق رسانه ای را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید