پرسشنامه حرفه ای را با دیجی فرم تجربه کنید
www.digiform.ir

پرسشنامه بررسی سبک رهبری بصیر مدیران با توانمندسازی روانشناختی، تسهیم دانش و توسعه حرفه ای معلمان ابتدایی شهرستان سقز. به صورت دیجی فرم



معلم گرامی

سلام

ضمن عرض ادب و  احترام، پرسشنامه حاضر مربوط به یک پژوهش
دانشگاهی رشته مدیریت آموزشی با موضوع"
بررسی سبک رهبری بصیر مدیران با توانمندسازی
روانشناختی، تسهیم دانش و توسعه حرفه ای معلمان ابتدایی شهرستان سقز
" می باشد. با توجه به اهمیت پاسخ
شما عزیزان در انجام پژوهش، از شما معلم گرامی درخواست مساعدت در پاسخگویی به
پرسشنامه حاضر را دارم. لازم به ذکر است اطلاعات شما نزد پژوهشگر به صورت محرمانه
نگه داری می شود و به هیچ ارگان یا نهاد خاصی ارائه نخواهد شد. پیشاپیش از لطف و
عنایت شما همکار گرامی ممنون و سپاسگزارم.





تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن پاسخگو *



تایید

مدرک تحصیلی *



تایید

سابقه خدمت *



تایید

مدیر مدرسه ما اهداف و مقاصد آموزش و پرورش ما را بیان می نماید. *



تایید

مدیر  مدرسه ما اغلب  نقطه ای که قصد رسیدن به آن را دارد؛ بیان می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما اغلب ایده ها ی جدید در مورد آینده مدرسه را با بقیه در میان می­ گذارد. *



تایید

ما به طور مشخص می دانیم به چه چیزی در آینده می خواهیم دست یابیم. *



تایید

مدیر مدرسه ما  اغلب ایده های جدیدی برای توصیف وضعیت آینده مان ارائه می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما چیزی را که احتمال دارد در آینده نزدیک رخ دهد، پیش بینی می کند. *



تایید

ما به طور مشخص اهداف سازمانی مان را می دانیم. *



تایید

مدیر مدرسه ما در مورد چیزی که می خواهند به آن دست یابند، شفاف سازی می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما سخن پردازی هیجانان انگیز است. *



تایید

مدیر مدرسه ما اجرا کننده  ماهری در زمان ارائه ایده های جدید به نظر می رسد. *



تایید

مدیر مدرسه ما به آسانی محدودیت های سیاسی- اجتماعی در محیط که ممکن است مانعی در راه دستیابی به اهداف باشد، تشخیص می­دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  به آسانی محدودیت ها در تمام جنبه های محیط فیزیکی، منابع، فناوری که ممکن است مانعی در راه دستیابی به اهداف باشند را تشخیص می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما به آسانی موانع داخل سازمان که ممکن است مانع دستیابی به اهداف سازمان باشد را تشخیص می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما توانایی ها و مهارت های اعضای دیگر مدرسه را تشخیص می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما کمبودهای (محدودیت مهارتی) اعضای دیگر مدرسه را تشخیص می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  به آسانی فرصت های محیطی جدید ( شرایط اجتماعی وفیزیکی مطلوب) که ممکن است دستیابی به مقاصد مدرسه را  تسهیل نماید، تشخیص می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  به فرصت های جدید در محیط برای دستیابی به اهداف توجه می کند. *



تایید

ما به طور عادی در مورد اثر  اقداماتمان روی محیط خوشبین هستیم. *



تایید

  مدیر مدرسه ما  اغلب به فکر نیازهای شخصی والقای احساس مثبت به ما می باشد. *



تایید

مدیر مدرسه ما در میان کارکنان ارتباط متقابل و توأم با احترام را مورد توجه قرار می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما اغلب علاقه خود را به ارضای نیازها و احساسات اعضای مدرسه بیان می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما به نظرات و شکایت های افراد گوش می دهد. *



تایید

اکثر مشکلات ما به مدیر مدرسه منتهی می شود. *



تایید

ما در مورد اقدامات مدیر مدرسه نسبت به علایق مان راضی هستیم. *



تایید

مدیر مدرسه ما  به طور معمول علاقه خود را به درک وضعیت خانوادگی مان ابراز می ­دارد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  ازکارکنان مدرسه در موقعیت های بحرانی حمایت می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما  از ریسک در اقدامات برای دستیابی به اهداف حمایت می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما  سعی می­کند خود را با وضعیت های متغیر در مدرسه انطباق دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  از ارائه ایده های جدید به مدرسه استقبال می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما  به بهره برداری و توسعه استعدادهای کارکنان تمایل دارند. *



تایید

مدیر مدرسه ما  تغییراتی ضروری درسیستم برای انطباق با جامعه ایجاد می کند. *



تایید

مدیر مدرسه ما،  ما را با مدارس دیگر مقایسه و ایده های جدیدی ارائه می دهد. *



تایید

مدیر مدرسه ما  تغییرات تحت تأثیر نیروهای درونی و برون مدرسه را می پذیرد. *



تایید

کاری را که انجام می دهم، برایم بسيار مهم است. *



تایید

فعاليت های شغلی ام، برایم  شخصا ً ارزشمند (معنی دار) هستند. *



تایید

کاری که انجام می­ دهم برایم ارزشمند (معنی دار) است. *



تایید

نسبت به توانایی های خود برای انجام کار مطمئن هستم. *



تایید

درباره شایستگی های خود درباره انجام دادن وظایف خود اطمينان دارم (کارم  در محدوده تبحر و قابليت هایم قرار دارد). *



تایید

بر مهارت هایی که برای انجام دادن وظایف شغلی مورد نياز می باشد، تسلط دارم. *



تایید

این فرصت را دارم که در انجام وظایف شغلی از  ابتكار شغلی خود استفاده کنم. *



تایید

می توانم در مورد چگونگی انجام وظایف شغلی خود تصميم بگيرم ( قادرم مطابق ميل خود عمل کنم ). *



تایید

در انجام دادن وظایف شغلی خود، استقلال زیادی دارم. *



تایید

تأثير من بر آن چه در واحد کاری ام اتفاق می افتد،خيلی زیاد است. *



تایید

نسبت به آنچه در واحدکاری ام اتفاق می افتد، کنترل زیادی دارم. *



تایید

نظر من در تصميم گيری واحدکاری ام مورد توجه قرار می گيرد. *



تایید

نیازهای آموزشی معلمان به طور مداوم بررسی می‌شود. *



تایید

آموزش مستمر در همه سطوح در دستور کار مدیریت قرار می‌ گیرد. *



تایید

کارگاه های آموزشی برای آموزش معلمان ارائه می‌ شود. *



تایید

به معلمان، آموزش داده می‌شود که چگونه با تجهیزات کار کنند. *



تایید

آموزش های لازم برای حمایت از رشد تیمی وجود دارد. *



تایید

معلمان  در انجام کارها به یکدیگر کمک می‌ کنند. *



تایید

معلمان  برای حل مسایل و مشکلات با یکدیگر همکاری می‌ کنند. *



تایید

معلمان  در تجارب یکدیگر سهیم می‌ شوند. *



تایید

کار تیمی جایگزین سلسله مراتب سازمانی شده است. *



تایید

معلمان در  دستیابی به نتایج با یکدیگر همکاری می‌ کنند. *



تایید

معلمان  قادرند از وقت خود به نحو موثر استفاده کنند. *



تایید

معلمان، قابلیت استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری را دارند. *



تایید

معلمان انجام کارها را اولویت بندی می‌ کنند. *



تایید

معلمان  با راه های مقابله با استرس ناشی از کار آشنایی دارند. *



تایید

معلمان از مهارت لازم در ایجاد تفاهم با یکدیگر برخوردارند. *



تایید

معلمان  قادرند کار را به صورت موثر سازماندهی کنند. *



تایید

در انجام کارها به معلمان مسئولیت  داده می‌ شود. *



تایید

بازخورد لازم از نحوه انجام کار به معلمان داده می‌ شود. *



تایید

معلمان  در انجام وظیفه خود استقلال دارند. *



تایید

شغل معلمان  به اندازه کافی چالش آور است. *



تایید

معلمان  هر  از چند گاهی در مشاغل جدید قرار می‌ گیرند. *



تایید

کلیه معلمان از فرصت های برابری برای ماموریت‌های چرخش شغلی برخوردارند. *



تایید

معلمان  کم تجربه در کنار معلمان خبره به کار مشغول می‌ شوند. *



تایید

معلمان  با تجربه نقش مرشدی را برای معلمان تازه کار ایفا می‌ کنند. *



تایید

معلمان تازه کار از سوی معلمان خبره مورد حمایت قرار می گیرند. *



تایید

معلمان می‌توانند مهارت ها و دانش خود را از طریق تعامل با معلمان با تجربه تر افزایش دهند. *



تایید

معلمان از آنچه در سازمان می‌ گذرد مطلع می‌ شوند. *



تایید

معلمان قادرند با سایر همکاران خود ارتباط برقرار کنند. *



تایید

معلمان  از مهارت صحبت کردن در جمع برخوردارند. *



تایید

معلمان  قادرند مخالفت خود را با عقاید دیگران به دور از هرگونه تنش ابراز کنند. *



تایید

من همیشه اطلاعات و دانش خود را با همکارانم به اشتراک می گذارم. *



تایید

من همیشه مهارت ها و آموخته های خود را با همکارانم به اشتراک می گذارم. *



تایید

همکارانم مهارت ها و آموخته های خود را در اختیار من  و دیگران می گذارند. *



تایید

شغلم به گونه ای است که می توانم هرگونه دانش به دست آمده از دیگر کارکنان را با دیگران سهیم شوم. *



تایید

موقعیت شغلی من به گونه ای است که هرگونه دانش به دست آمده از دیگر  کارکنان را بی درنگ با همکارانم در میان می گذارم. *



تایید

در محیط کارم از طریق ایمیل، دانش و تجربه ام را با همکارانم سهیم می شوم. *



تایید

 زمانی که من چیز جدیدی یاد گرفتم آن را به همکارانم یاد خواهم داد. *



تایید

زمانی که همکارانم چیز جدیدی یاد گرفتند آن را به من یاد خواهند داد. *



تایید

تقسیم و به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات در سازمان ما یک مسئله عادی و معمول است. *



تایید