زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون سناریو ریاضی 13خرداد به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 12 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

هدف معلم از ارائه گزارش هواشناسی توسط دانش آموزان در کلاس چه بود؟ (2 نمره)



تایید

در این جلسه از تدریس، به جای آن که معلم فرمول ها را مستقیما در اختیار دانش آموزان قرار دهد، شرایطی را فراهم می آورد که آنها خودشان این فرمول ها را با ساختاری منسجم و مرتبط به هم به دست آورند. آقای حسینی تلاش می کند که این روند را در بیشتر جلسات تدریس خود مدنظر داشته باشد. با توجه به این موارد، توجه او به کدام یک از مولفه های اصلی در «نظریه درک و فهم ریچارد اسکمپ» می باشد؟ (2 نمره)



تایید

با توجه به مراحل مختلف تدریس آقای حسینی، کلیت تدریس ایشان بیشتر مرتبط با کدام یک از استاندادهای فرایندی آموزش ریاضی است؟ (2 نمره)



تایید

منظور معلم از سؤال «منفی ۳۵ درجه یعنی چه؟» چیست؟ (2 نمره)



تایید

کسر دو سوم که در مثال 1 آمده، کدام تعبیر کسر، از دیدگاه کییِرِن محسوب می شود؟ (2 نمره)



تایید

هدف معلم از ارائه مثال هایی مانند: دمای بستنی و غیره... چه بود؟ (2 نمره)



تایید

آقای حسینی برای آموزش مساحت چندضلعی ها، ترتیب خاصی را در پیش گرفت (ابتدا مستطیل و سپس به ترتیب متوازی الاضلاع، مثلث و ذوزنقه). اگر قرار باشد شما از بین آنها مثلث  را کنار بگذارید و فقط مساحت چهارضلعی ها را تدریس کنید، کدام ترتیب مناسب تر خواهد بود؟ (2 نمره)



تایید

مثال آخر آقای حسینی (مثال2)، در کدام رده قرار می گیرد؟ (2 نمره)



تایید

در فعالیت کلاسی کدام گروه از دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند؟ (2 نمره)



تایید

در فعالیت کلاسی، هدف معلم از نمونه های انجام شده، چه بود؟ (2 نمره)



تایید