شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی نقش هوش رهبری بر عملکرد مدیران مدارس آموزش و پرورش تبریز. به صورت دیجی فرم

همکار گرامی با عرض سلام و خسته نباشید ضمن تشکر از مشارکت شما در اجرای پایان نامه کارشناسی ارشداینجانب ذیلاً پرسشنامه مربوط خدمتتان ارائه می کردد، خواهشمند است با پاسخگویی دقیق سوالات سهم ارزشمند خود را در نتیجه هر چه بهتر این پروژه تحقیقاتی نمایان فرمایید. بدیهی است که کلیه اطلاعات مربوط بی نام بوده و محرمانه حفظ خواهد شد. لطفا خودتان را در موارد زیر ارزیابی کنید. با تشکر و امتنان از همکاری شما – پوریا – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی



تایید و ادامه
جنسیت *



تایید

سابقه خدمت *



تایید

میزان تحصیلات *



تایید

سابقه خدمت *



تایید

مقطع محل خدمت *



تایید

ناحیه *



تایید

1. تنظیم منظم برنامه¬ها و ابلاغ به موقع به معلمان بر اساس آئین نامه¬های جاری *



تایید

2. تلاش برای دسترسی مناسب دانش¬آموزان به امکانات آموزشی *



تایید

3. تنظیم لیست کارهای آموزشی موجود در مدرسه *



تایید

4. تشکیل منظم شورای آموزشی و طرح مسائل آموزشی در آن *



تایید

5. تجزیه وتحلیل نتایج امتحانات و قرار دادن آن در معرض دید معلمان ودانش-آموزان *



تایید

6. نظارت برآموزش¬های جبرانی به دانش-آموزان ضعیف *



تایید

7. نظارت بربرگزاری مراسم صبحگاهی *



تایید

8. برگزاری مستمر مراسم نماز جماعت ظهر *



تایید

9. توجه به ارتقاء مدرسه نسبت به سایر مدارس در فعالیت¬های فرهنگی- هنری *



تایید

10. نظارت بر فعالیت¬های فوق برنامه مدرسه *



تایید

11. نظارت بر شناسایی دانش¬آموزان مشکل دار تحصیلی، عاطفی، ...و ارائه خدمات مشاوره¬ای *



تایید

12. توجه به ابتکار عمل در بین معلمان در مواجهه با مشکلات آموزشی *



تایید

13.ارتقاء منابع مربوط به برنامه¬های پرورشی *



تایید

14. نظارت بر فعالیت¬های ستاد تربیتی مدرسه *



تایید

15. نظارت بر ارجاع مطلوب دانش¬آموزان مشکل دار به هسته مشاوره *



تایید

16. مشارکت دادن شورای دانش¬آموزی در مدیریت مدرسه *



تایید

17. الگوسازی مناسب در زمینه گفتار ورفتار برای زیر دستان، دانش¬آموزان و والدین *



تایید

18. نظارت بر توجه به جامعه پذیری دانش-آموزان بر اساس الگوهای مناسب اجتماعی *



تایید

19. نظارت بر ارتقاء آموزش¬های قرآنی در مدرسه *



تایید

20.پیش بینی و تهیه بودجه هدفمند مورد نیاز مدرسه *



تایید

21. نصب گردش مالی هزینه¬ها و درآمد برای رویت والدین، معلمان، دانش¬آموزان *



تایید

22. استفاده از منابع مالی در راستای اهداف مدرسه *



تایید

23. تلاش برای جلب منابع مالی برای مدرسه *



تایید

24. تهیه اسناد مالی درآمد و هزینه برای کلیه فعالیت¬های مالی مدرسه *



تایید

25. هدف قراردادن حذف اختلافات یادگیری میان دانش¬آموزان قوی و ضعیف *



تایید

26. هدف قراردادن افزایش درصد کسب مهارت و نمره برای همه دانش¬آموزان *



تایید

27. تلاش برای به حداکثر رساندن عملکرد تحصیلی تمامی دانش¬آموزان *



تایید

28. هدف گذاری و برنامه¬ریزی برای ایجاد مناسبترین امکانات و تجهیزات در مدرسه *



تایید

29.نظارت بر گزارشهای مرتبط به حضور وغیاب کارکنان ومعلمان *



تایید

30.تلاش برای توانمند سازی معلمان وکارکنان مدرسه *



تایید

31. اجرای منظم دستورالعملهای ارزشیابی کارکنان و معلمان *



تایید

32. فرصت دادن به معلمان و کارمندان برای درگیر شدن در امور آموزشی *



تایید

33. تلاش برای برگزاری برنامه¬های تفریحی، فرهنگی و آموزشی برای معلمان *



تایید

34. تلاش برای ایجاد آزمایشگاه *



تایید

35. تلاش مدیر برای مجهز کردن امکانات ورزشی *



تایید

36. تلاش برای ایجاد فضای بهداشتی اعم از آب آشامیدنی، سرویس¬های بهداشتی و ... *



تایید

37. تلاش مدرسه برای فراهم کردن کتابها ومنابع آموزشی و کمک آموزشی و تنوع آن *



تایید

38. نظارت بر حضور وغیاب دانش¬آموزان در کلاسهای درسی *



تایید

39. نظارت بر نحوه برخورد معلم با دانش-آموزان *



تایید

40.انجام به موقع مراحل ثبت نام وپذیرش دانش¬آموزان *



تایید

41. نظارت بر تهیه سوابق تحصیلی دانش-آموزان *



تایید

42. تلاش برای برگزاری انجمن¬های دانش-آموزی با حضور همه دانش¬آموزان *



تایید

43. تلاش برای برقراری ارتباط معلمان مدرسه با والدین دانش¬آموزان *



تایید

44. برگزاری مستمر جلسات انجمن و اولیاء مدرسه *



تایید

45. استفاده از والدین دانش¬آموزان برای حل مشکلات مدرسه وتبادل نظر با آنها *



تایید

46. تلاش برای توسعه جلسات ارتباط با والدین دانش¬آموزان *



تایید

47. برگزاری کارگاههای آموزشی خانواده بر اساس نیاز سنجی آموزشی از والدین *



تایید

48. آگاه کردن والدین نسبت به وضعیت تحصیلی دانش¬آموزان به طور مستمر *



تایید

49. ایجاد فضای اجتماعی مناسب میان معلمان، کارکنان ودانش¬آموزان در مدرسه *



تایید

50. مجهز نمودن مدرسه به تجهیزات آموزشی نوین (کامپیوتر، پروژکتور و ... ) *



تایید

51. ایجاد امکان استفاده معلمان و دانش-آموزان از شبکه¬های مجازی آموزشی آنلاین در کلاس درس *



تایید

52. ایجاد مکان استفاده معلمان و دانش-آموزان از نرم افزار¬های چند رسانه¬ای (مولتی مدیا و ....) برنامه¬های کاربردی آموزشی در کلاس درس *



تایید

53. اولویت دهی به محصولات دیجیتال در جشنواره¬ها *



تایید

54. مجهز نمودن مدرسه به تجهیزات آموزشی نوین (کامپیوتر، پروژکتور و ... ) *



تایید

55. برنامه¬ریزی برای آموزش مراقبین سلامت، والدین، دانش¬آموزان *



تایید

56. پیگیری و مکاتبات با مراکز بهداشت در راستای بهبود سلامت در مدرسه و دانش¬آموزان *



تایید

57. حمایت از آموزش سفیران سلامت *



تایید

58. بازدید مدیر از بوفه مدرسه و نظارت بر توزیع مواد غذایی سالم *



تایید

59. برنامه¬ریزی و اجرای جشنواره، نمایشگاه و ... در مورد تغذیه سالم *



تایید

60. توجه به اطلاعات پرونده بهداشتی دانش-آموزان در برنامه¬های بهداشتی مدرسه در راستای ارتقاء سلامت در مدرسه *



تایید

61. ارتقاء امکانات و تجهیزات بهداشتی مدرسه *



تایید

62. ارجاع دانش¬آموزان به مراکز بهداشتی درمانی در صورت نیاز *



تایید

63. برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب-های اجتماعی در مدرسه *



تایید

64. توزیع محصولات فرهنگی آموزشی در زمینه پیشگیری بین دانش¬آموزان *



تایید

65. آموزش پیشگیری به دانش¬آموزان: 1. طرح آموزش مهارت¬های مراقبت از خود (دوره ابتدایی) 2. طرح آموززش مهارت¬های مقابله با رفتارهای پرخطر (دوره اول متوسطه) 3. طرح مدارس عاری از خطر (دوره دوم متوسطه) *



تایید

66. برگزاری دوره¬های آموزش کارکنان در زمینه آموزش معلمان و والدین حداقل در یکی از دوره¬های : مهارت ارتباط موثر با دانش¬آموزان، شناخت عوامل محافظ و خطر، روش پیشگیری از رفتارهای پرخطرو اعتیاد، سبک¬های فرزند پروری، روش پیشگیری از رفتارهای پرخطر و اعتیاد، مهارت¬های زندگی. *



تایید

67. آموزش طرح مهارت¬های تاب آوری برای دانش¬آموزان خانواده¬های در معرض خطر *



تایید

68. اجرا و ارزشیابی مطلوب درس تربیت بدنی در راستای سطح آمادگی جسمانی و حرکتی و سلامت دانش¬آموزان *



تایید

69. تجهیز، بهسازی، متناسب سازی و ایمن سازی میادین و فضاهای ورزشی منطبق با کتاب راهنمای معلم درس تربیت بدنی *



تایید

70. در دسترس بودن کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی و استفاده از آن *



تایید

71. برنامه¬ریزی و اجرای آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی برای دانش¬آموزان (برگزاری جلسه با اولیاء ) *



تایید

72. برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه¬ای (افتتاحیه – برنامه مسابقات بین کلاسی- اختتامیه) *



تایید

73. اجرای فعالیت حیاط پویا در مدرسه (اجرای نرمش صبحگاهی ) *



تایید

74. پوشش دهی طرح ورزش با خانواده در مدرسه *



تایید

75. برنامه¬ریزی برای آگاه سازی و پیشگیری از ناهنجاری¬های عضلانی- اسکلتی برای دانش¬آموزان و اولیاء *



تایید

76. ارزیابی ساختار قامتی دانش¬آموزان و ارجاع دانش¬آموزان دارای ناهنجاری عضلانی- اسکلتی به کانون¬های حرکات اصلاحی ناحیه / منطقه *



تایید

77. ارتقاء جایگاه مدرسه در بین مدارس در مسابقات ورزشی نسبت به سالهای قبل *



تایید

78. بکارگیری مربیان تخصصی ورزش *



تایید

79. انتقاد پذیری و ترویج روحیه انتقاد گری سازنده در بین معلمان و کارکنان *



تایید

80. استفاده از استعدادها و قابلیت¬های همه معلمان و کارکنان در راستای اهداف مدرسه *



تایید

81. فراهم آوردن سیستم¬های انگیزشی مناسب برای معلمان، کارکنان و دانش¬آموزان *



تایید

82. رفتار صادقانه و شفاف با کارکنان و جلب اعتماد آنان *



تایید

83. برقراری روابط انسانی مطلوب در آموزشگاه *



تایید

84. تقویت و تشویق فرهنگ سرآمدی ذر بین معلمان و دانش¬آموزان *



تایید

85. تحلیل نقاط قوت و ضعف مدیریتی خود در مدرسه *



تایید

86. سازماندهی مطلوب منابع انسانی در آموزشگاه و استفاده از توانمندیها و پتانسیل¬های آنان *



تایید

87. بکار گیری مدلهای پویا و انعطاف پذیر در رهبری و مدیریت *



تایید

88. اتخاذ تصمیمات درست و مناسب و به موقع با اتکا به خرد جمعی *



تایید

89. ایجاد انگیزه برای دستیابی به چشم انداز و رسالتها و اهداف مدرسه و مدیریت تغییر *



تایید

90. نظارت برکلاسهای درس و ارائه بازخورد مناسب و به موقع به معلمان *



تایید

91. ترویج فرهنگ یادگیری در سطح مدرسه *



تایید

92. تلاش برای الگو سازی حرفه¬ای در مدرسه *



تایید

93.احترام به تفاوتهای فردی معلمان و دانش¬آموزان *



تایید

94. فراهم آوردن نگرش سیستمی در سازمان مدرسه *



تایید