شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی نقش شاخص‌های طراحی بسته‌بندی بر رفتار مصرفی محصولات و فرآورده‌های شیلاتی به صورت دیجی فرم

با سلام
پرسشنامه پیش ‌رو به‌ منظور بررسی نقش شاخص‌های طراحی بسته‌بندی محصولات آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی بر رفتار مصرفی خانوارهای شهر مشهد طراحی گردیده است؛ از این که با دقت در پاسخگویی ما را در دستیابی به نتایج قابل اتکا یاری می‌نمایید سپاسگزاریم. 



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

یکی از موارد زیر را انتخاب کنید: *



تایید

در حال حاضر در کدام یک از حوزه‌های زیر شاغل هستید؟ *



تایید

در حال حاضر تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است: *



تایید

درآمد فعلی خانواده شما در ماه به‌طور متوسط چقدر است؟ *



تایید

تا چه میزان نسبت به خواص محصولات آبزی و برتری آن نسبت به سایر منابع پروتئینی گوشتی آگاهی دارید؟ *



تایید

فکر می‌کنید کدام دسته از عوامل زیر از علل اصلی پایین بودن تمایل به مصرف آبزیان نسبت به سایر محصولات مشابه است؟ *
دریافت علل‌یابی:



تایید

آیا با مصرف محصولات آبزی به لحاظ طبع مشکل دارید؟  *



تایید

معمولا در هر ماه در سبد خرید محصولات گوشتی چه میزانی از آن را به محصولات آبزی اختصاص می‌دهید؟ *



تایید

به‌طور متوسط در هر ماه چند وعده ماهی یا سایر محصولات آبزی مصرف می‌کنید؟ *



تایید

به‌طور تقریبی میزان مصرف شما از محصولات آبزی در هر ماه چه میزان است (حتی‌الامکان از انتخاب آخرین گزینه خودداری نمایید)؟ *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی "بیش" از همه چه چیزی را ملاک قرار می‌دهید؟ *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزیان چه شکلی از آن را ترجیح می‌دهید؟ *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزیان، کدام شکل نگهداری آن برای شما ارجحیت دارد. *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزیان تا چه میزان شکل ارائه محصول و بسته‌بندی برای شما اهمیت دارد؟ *



تایید

آیا با تفاوت قیمت معقول محصولات بسته‌بندی شده را ترجیح می‌دهید؟ *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی بسته‌بندی بودن محصول نسبت به فله‌ای بودن آن تا چه میزان بر خرید شما تاثیر گذار است؟ *
دریافت 3



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی بسته‌بندی شده، آیا دیده شدن محصول موردنظر برای شما اهمیت دارد؟ *
دریافت 4



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی شکل ظاهری بسته‌بندی و ابعاد و فرم آن تا چه میزان می‌تواند در جذب شما به محصول و خرید آن تاثیرگذار باشد؟ *
دریافت 5



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی، رنگ بسته‌بندی تا چه میزان می‌تواند شما را به سمت محصول سوق دهد؟ *
دریافت رنگ بسته‌بندی:



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی استفاده از شخصیت‌های تبلیغاتی محصولات تا چه میزان می‌تواند در جذب و خرید شما تاثیرگذار باشد؟ *
دریافت شخصیت‌های تبلیغاتی:



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی تصویرسازی روی بسته‌بندی محصول تا چه میزان می‌تواند برای شما جذابیت داشته باشد؟ *
دریافت تصویرسازی:



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی نوع نوشتارهای روی بسته‌بندی تا چه میزان می‌تواند برای شما حائز اهمیت باشد؟ *
دریافت نوشتار:



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی قیمت محصولات بسته‌بندی شده تا چه میزان در خرید شما تاثیرگذار است؟ *



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزیان نوع جنس بسته‌بندی تا چه میزان می‌تواند در خرید شما تاثیرگذار باشد؟ *
دریافت جنس:



تایید

در هنگام خرید محصولات آبزی ارتباط برقرار کردن با بسته‌بندی محصول و درگیر شدن حواس پنجگانه شما با آن تا چه میزان می‌تواند موجب جذب شما به خرید محصول شود؟ *
دریافت 6



تایید

در صورت تمایل به دریافت نتایج حاصل از این پژوهش آدرس رایانامه خود را درج نمایید:



تایید