زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای یازدهم طراحی دوخت به صورت دیجی فرم

تفکر و سواد رسانه ای یازدهم رشته طراحی دوخت آزمون ترم شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۲ دبیر :مرضیه جهانی هنرستان کوثر

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
*



تایید

۱) این عبارت مربوط به کدام گزینه است ؟مخاطب باید فعال ،خلاق،زیرک ،هوشمند و انتخاب گرباشد .



تایید

۲) اثر گذاری .....بر مخاطب خود از نظر زمانی ....می باشد واین برعکس بازی های رایانه ای است .



تایید

۳) چگونه می توانیم یک مخاطب منفعل را به فعال تبدیل کنیم ؟



تایید

۴ ) رسانه ها در کل به دو مقوله تقسیم میگردد که در هر دو مخاطب اهمیت دارد ؟



تایید

۵) کدام گزینه از تولیدات رسانه ای ممکن است هدف و پیام رابه آن ضد چیزی تبدیل کند که مد نظر تولید کننده اش بوده است ؟



تایید

۶ )عنصر .....در ایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد .



تایید

۷) روشی قدرتمند برای قانع کردن مخاطب .....نامیده می شود .



تایید

۸ ) کدام گزینه همه ارکان یک ارتباط را شامل می شود ؟



تایید

۹ ) عمومی ترین رسانه جمعی .....نام دارد .



تایید

۱۰ ) اگر تولیدات رسانه ای را به یک ساندویچ تشبیه کنیم لایه میانی که دارای پیام آشکار و عناصر مستقیم و اصل رسانه ای و محصول ملموس است را چه می نامند ؟



تایید

۱۱) سرریز اطلاعات را توضیح دهید ؟



تایید

۱۲) پنج پرسش کلیدی در تفکر و سواد ریانه ای را بنویسید ؟



تایید

۱۳ ) زیر متن را توصیح دهید ؟



تایید

۱۴ ) چالش های رسانه را بنویسید ؟



تایید

۱۵ ) بازنمایی چیست ؟



تایید