زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه یازدهم صنایع-نوبت شهریور 1400 به صورت دیجی فرم

هر کاربر فقط یک بار میتواند وارد شود ورود مجدد تقلب تلقی میشود

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

1-جاهای خالی رو پر کنید.
الف:عنصر..........در ایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد.
ب:...............در ذهنمخاطب هدف اصلی رسانه در انگاره سازی است.
ج:.............درصد علت تصادفات جاده ای در ایران به دلیلاستفاده از  تلفن همراه است.
د:ورود ابزارهای رسانه ای به زندگی روزمره موجب.............است.

(2 نمره)



تایید

2-اقناع را تعریف کنید.

(1 نمره)



تایید

3-چهار مورد از فنون اقناع توسز رسانه ها رو نام ببرید. (1 نمره)



تایید

4-رسانه ها چند نوع مخاطب دارند؟معرفی کنید (1 نمره)



تایید

5-بازنمایی را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید

6-اخبار و اطلاعات زرد چگونه اند؟ (1 نمره)



تایید

7-رسانه چیست؟ (1 نمره)



تایید

8-علت های برداشت متفاوت مخاطب از متن تولید شده ی رسانه ها چیست؟ (1 نمره)



تایید

9-تولیدات رسانه ای دارای سه شکل هستند .آنهارا نام ببرید (2 نمره)



تایید

10-با توجه به گفته ی آلیس واکر بهترین راه برای گرفتن قدرت چیست؟ (2 نمره)



تایید

11-چهار نمونه از روشهای تطمیع را بنویسید (2 نمره)



تایید

12-چهار مورد از کلید واژه های سواد رسانه ای را بنویسید. (2 نمره)



تایید

13-شیطان چه شیوه های برای وسوسه مخاطب خود دارد؟توضیح دهید (2 نمره)



تایید