زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان 5الگوساز حجمی بالاتنه شماره 1 به صورت دیجی فرم

آزمون نمره منفی ندارد

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

بعد از انجام دوخت روی لباس ابزارsegment   sewing دکمه....در صفحه کلید را میزنیم تا نتیجه‌نهایی لباس به صورت سه بعدی بر روی مانکن شبیه سازی شود (1 نمره)



تایید

دوخت درز های پهلو ی جلو و پشت درزهای سرشانه و دوخت سجاف جلو پشت با انتخاب ابزار..... انجام می شود (1 نمره)



تایید

فرم هلال یقه پشت را به کمک ابزار....... اصلاح می‌کنیم (1 نمره)



تایید

برای تغییر پشت و روی پارچه در قسمت پشت الگواز گزینه....... استفاده میشود (1 نمره)



تایید

وارد کردن یک مدل از مانکن ها در بخش........ به محیط کار سه بعدی انجام می شود (1 نمره)



تایید

برای از بین بردن درز وسط جلو و پشت لباس خط را باابزار edit pattern انتخاب و سپس روی خط راست کلیک کرده و روی گزینه...... کلیک چپ کنید (1 نمره)



تایید

الگوی آستین  با انتخاب ابزار......رسم می کنیم (1 نمره)



تایید

الگوی سجاف یقه پشت و جلو را با انتخاب ابزار .......رسم می شود (1 نمره)



تایید

برای قرار دادن آستین روی دست مانکن در محیط سه بعدی از گزینه...... استفاده کرده و سپس گزینه را خاموش کنید (1 نمره)



تایید

برای ایجاد و تکثیر یک الگو از الگوی جلو برای پشت ابزار transform pattern  راانتخاب کلید ترکیبی...... را همزمان از روی صفحه کلید و سپس کلید ctrl+vرا فشار میدهیم (1 نمره)



تایید

برای ترسیم سمت چپ جلو لباس در محیط کاردوبعدی ازابزار........ استفاده می شود (1 نمره)



تایید

از ابزار edit cur vature برای ایجاد انحنا در....... استفاده می شود (1 نمره)



تایید

برای بدست آوردن سجاف در قسمت دیگر آلبوم از گزینه ......استفاده می شود (1 نمره)



تایید

بعد از انجام دوخت در زیر دست می‌توانیم برش ها در .........با ابزار internal polygon /line ایجاد کنیم (1 نمره)



تایید

برای ذخیره کردن فایل به منوی فایل می رویم بر روی ......کلیک کرده در پنجره باز شده نام و پسوند فایل را مشخص کرده و saveرامیزنیم (1 نمره)



تایید

در مرحله آخر برای بافت دادن به پارچه باید ابتدا پارچه مورد نظر را انتخاب کرد و در پنجره........ بافت و رنگ و جنس و حتی نام مورد نظر را به پارچه اعمال کرد (1 نمره)



تایید

از ابزارAdd point /split line برای ایجاد یک نقطه در حلقه آستین......... استفاده می شود (1 نمره)



تایید

عکس یا آدمی که قصد دارید روی لباس باشد باید پسوند .....داشته باشد (1 نمره)



تایید

هلال بالای آستین به کمک ابزار ...... ایجاد می‌شود (1 نمره)



تایید

در پایان می توانید با ابزارgraphic(3D Patel)۱ یک.......را به  لباسی که طراحی کرده اید اضافه کنید (1 نمره)



تایید