زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان نوبت تفکر و سواد رسانه ای هنرستان به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 70 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

واژه مخاطب ثابت مانده اما چه چیزی در حال دگرگونی است ؟  (0.5 نمره)



تایید

اگر سواد رسانه ای را به دومقوله یا به دوسطح چه چیزی نقش کلیدی را دارد؟  (0.5 نمره)



تایید

هرچه قدر چه چیزی در مخاطب بیشتر باشد ، بیشتر میتواند پیام های مستقیم و غیر مستقیم رسانه را درک کند ؟  (0.5 نمره)



تایید

امروزه اولین و مهم ترین سوالات مهمانان چیست ؟  (0.5 نمره)



تایید

ورودابزارها و رسانه ها به زندگی روزمره موجب چه چیزی شده است ؟  (0.5 نمره)



تایید

قدرت نا محدود رسانه هه مخاطب را ........میکند  (0.5 نمره)



تایید

در دنیای ارتباطات هیچ چیز هیجان انگیز تر از اینکه از طریق گوشی و رایانه چه کنیم ؟  (0.5 نمره)



تایید

اینکه افراد در کمترین زمان به کمترین هزینه پیام های خود را تولید کنند به صورت جهانی انتشار دهند این امر مارا با پدیده ......روبه رو ساخته ؟  (0.5 نمره)



تایید

رسانه ها وسیله ......میباشند؟ 



تایید

هدف سواد رسانه ای تربیت چگونه مخاطبانی میباشد ؟  (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست ؟  (1 نمره)



تایید

ویژگیهای مخاطب فعال را بنویسید؟  (1 نمره)



تایید

افرینندگان و سازندگان مد چه کسانی هستند ؟  (1 نمره)



تایید

چرا برخی پژوهشگران نسل امروز را نسل انگشت شست می نامند ؟  (1 نمره)



تایید

مقاومت مخاطب در برابر نواوری و تغییر را در طی مراحل نام ببرید و یک مورد را توضیح دهید  (2 نمره)



تایید

مخاطب فعال و منفعل چه تفاوتی باهم دارند ؟  (2 نمره)



تایید

مخاطبان ممکن است برچه اساسی تفسیر متفاوتی از پیام برای  خود ایجاد کنند ؟  (1 نمره)



تایید

فرامتن را کامل توضیح دهید ؟  (2 نمره)



تایید

به نظر شما در استفاده از رسانه چه محدودیت و مشروطی را باید در نظر گرفت ؟  (1 نمره)



تایید

منظور از اخبار و اطلاعات زرد چیست ؟  (1 نمره)



تایید

چه چیز هایی زمینه را برای اعتیاد رسانه ای فراهم میکنند ؟ (1 نمره)



تایید

افراد و سازندگان مد چه کسانی هستند ؟  (1 نمره)



تایید