زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون اصول علمی تبلیغات به صورت دیجی فرم

دو دقیقه پیش از پایان زمان آزمون فرم پاسخگویی را نهایی بفرمایید (چرا که پس از پایان زمان آزمون به صورت خودکار صفحه بسته خواهد شد)

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره دانشجویی خود را وارد نمایید *



تایید

کدام گزاره در مورد تاکتیک تبلیغات اشتباه است؟ (0.5 نمره)



تایید

برای رسیدن به خلاقیت در ایده‌های تبلیغاتی، بهترین و موجه‌ترین تکنیک‌های ایده‌یابی کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

ارتباطات فرآیندی ...... و ...... و ...... و ....... است. (0.5 نمره)



تایید

کدام یک از موارد ذیل از شیوه‌های «ساختارشکنی» در تبلیغات نیستند؟ (0.5 نمره)



تایید

سه ویژگی «اغراق در موضوعیت انسان و فضا»، «آزادی تخیل در تبلیغات خیال‌انگیز و رویاپرور» و «بکارگیری مفهوم عظمت اجتماع شهری و فرد» مربوط به کدام یک از تیپ‌های تبلیغاتی است؟ (0.5 نمره)



تایید

برندهای بوش، دیزل، ای‌که آ، اپل،چی‌توز به ترتیب چه شخصیت برندی دارند: (0.5 نمره)



تایید

کدام گزاره در مورد «ارتباطات یکپارچه بازاریابی» (IMC) صادق نیست: (0.5 نمره)



تایید

ویژگی «بکارگیری شاهکارهای و نمونه های عالی موسیقی، ادبیات، هنر و... یا الهام گرفتن از آن » مربوط به کدام یک از تیپ‌های کلی تبلیغات است: (0.5 نمره)



تایید

ویژگی «حرکت‌های آرام دوربین در گذر از فضایی ثابت و یا حرکت آرام شیئی جاندار یا بی‌جان از دریچۀ ثابت دوربین» مربوط به کدام یک از تیپ‌های کلی تبلیغات است: (0.5 نمره)



تایید

کدام ویژگی زبانی در مورد تیپ تبلیغات مدرن درست است: (0.5 نمره)



تایید

«تبلیغات بازخوردی» چه ویژگی اساسی‌ای دارد: (0.5 نمره)



تایید

چهار مرحله از فرایند علم تریز (Triz) در سیستم‌های تبلیغاتی کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

این نظریه از کیست: «با تحلیل درونی یک آگهی تبلیغاتی و ساختار آن می توان معانی فرهنگی ناپیدا در یک جامعه را تشخیص داد»: (0.5 نمره)



تایید

کدام گزاره در مورد «اصل پرهیز از تضاد» در تعریف سیستم تبلیغاتی درست است. (0.5 نمره)



تایید

در مدل Big Five ، پنج شخصیت کلی برند کدام است: (0.5 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه ها در مورد فنون القاء تبلیغات صحیح نیست: (0.5 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه ها در مورد فنون القاء تبلیغات صحیح است: (0.5 نمره)



تایید

این مدل تبلیغ چه نام دارد: «تبلیغاتی تجاری که با همراهی با دغدغه‌های اجتماعی نفوذ خود را بر بازار بیشتر می‌کند»: (0.5 نمره)



تایید

کدام ویژگی زبانی در مورد تیپ تبلیغات کلاسیک اشتباه است: (0.5 نمره)



تایید

چهار نوع کلی تبلیغات کدام است؟ (0.5 نمره)



تایید

عناصر و اجزای یک ارتباط کامل را نام ببرید. (0.5 نمره)



تایید

هر فرهنگ بسته به تفاوت منظر و قابلیت‌های زبانی، تاریخی و اقلیمی -به‌صورت غالب- چه تنوع زبانی‌ای را ممکن است پیدا کند؟ (0.5 نمره)



تایید

کدام گزینه در مورد «تبلیغات تعاملی» صحیح است: (0.5 نمره)



تایید

کدام یک از انواع تبلیغات ذیل، جزئی از اصول نوآورانۀ تریز در تبلیغات نیست: (0.5 نمره)



تایید

مهمترین ویژگی‌های «تفکر واگرا یا تاکتیکی» کدام است (0.5 نمره)



تایید

«مسیر و جهت عمل» در تفکر تاکتیکی و تکنیکی چه تمایزی دارند؟ (0.5 نمره)



تایید

ویژگی «هماهنگی، قرینگی، توازن و تعادل، مطلوبیت و زیبایی، بکارگیری رنگ‌های گرم و صاف و صیقلی بودن در نمود آبژه‌ها» مربوط به کدام یک از تیپ‌های کلی تبلیغات است: (0.5 نمره)



تایید

کدام گزاره در مورد استراتژی تبلیغات اشتباه است؟ (0.5 نمره)



تایید

تبلیغات در تعریف کلی چیست (کدام تعریف کامل‌تر است)؟ (0.5 نمره)



تایید

کدام گزینه پیرامون سه مدل کلی طراحی شخصیت برند درست نیست: (0.5 نمره)



تایید

برندهای گوگل، نایک، مرسدس، ولوو، فیات به ترتیب چه شخصیت برندی دارند: (0.5 نمره)



تایید

این تعریف ارتباط از کیست :« ارتباط، بر فراگردی دلالت دارد که از طریق آن معانی نهفته در پیام به طریقی تغییر پیدا می‌کند که، معنیِ دریافتی همان است که شروع‌کنندۀ پیام قصد آن را داشته است.» (0.5 نمره)



تایید

«تبلیغات تبدیلی» چه ویژگی اساسی‌ای دارد: (0.5 نمره)



تایید

کدام گزاره در مورد تیپ تبلیغات مبتنی بر اسطوره‌ صادق نیست: (0.5 نمره)



تایید

«تبلیغات واسطه‌ای» چه ویژگی اساسی‌ای دارد: (0.5 نمره)



تایید

شخصیت برند بر اساس آراء پیرسون و مارک چند دسته و کدام است: (0.5 نمره)



تایید

کدام تعریف از تعاریف ذیل برای فهم «تبلیغات حسی» کامل‌تر است؟ (0.5 نمره)



تایید

عبارت « کنش و رفتار فرد با سایرین، نقش یک بازتابنده را ایفا می‌کند تا شخص نسبت به خود ادراک پیدا کند.» مربوط به کدام نظریۀ ارتباطی است و مبدع آن چه کسی است؟ (0.5 نمره)



تایید

کدام یک از ویژگی‎های ذیل مربوط به تیپ تبلیغاتی پسامدرن نیست؟ (0.5 نمره)



تایید

کدام گزاره در مورد تکنیک‌های تبلیغات اشتباه است؟ (0.5 نمره)



تایید

در علم بازاریابی، تبلیغات بر اساس تنوع پیام به چند دستۀ کلی طبقه‌بندی می‌شوند: (0.5 نمره)



تایید