شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی فرم نظرسنجی کلاس های دارالتحفیظ ها به صورت دیجی فرم

باسلام و آرزوی توفیق برای شما 

تذکر:
این فرم می بایست توسط شاگردان کلاس های حفظ دارالتحفیظ یگان های نزاجا تکمیل گردد

لطفا در صورتی که از شاگردان کلاس های دارالتحفیظ هستید فرم را تکمیل نمایید.



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

شهر و استان خود را وارد نمایید. *



تایید

یگانی که در کلاس های آن شرکت می کنید را بنوسید *



تایید

 شرکت در کلاس های حفظ قرآن کریم ( دارالتحفیظها وموسسات قرآنی) تا چه اندازه شمارا به اندیشیدن و تعقل در مفاهیم قرآن کریم و به تبع آن بروز رفتارهای متناسب با آیات قرآن کریم درسطح جامعه(درون سازمانی وبرون سازمانی) رهنمون ساخته است؟ *



تایید

راه اندازی درالتحفیظها و موسسات قرآنی را تاچه میزان در پیشبرد برنامه های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران( ارتقاء مناسبات رفتاری مثبت فرماندهان با پرسنل ، اتخاذ رویکردهای نوین درامر آموزش حفظ قرآن کریم کارکنان و خانواده ها ، کسب مدارج علمی بالا وتحصیلات عالیه دانشگاهی وحوزوی و...) مناسب می دانید؟ *



تایید

آیا از شیوه تدریس اساتید شاغل در دارالتحفیظها و موسسات قرآنی از جهت کمی( میزان ساعات تدریس، حضور منظم، استفاده از ابزارهای مناسب آموزشی و...) کیفی (نحوه تدریس اساتید، اخلاق حسنه قرآنی، تخصص در انتقال مفاهیم و آموزه های قرآنی) رضایت دارید؟ *



تایید

 میزان رضایت مندی شما از چگونگی حمایتهای سامانه فرماندهی، رییس ع س یگان و مسئولان ذیربط، در پشتیبانی مادی و معنوی از دارالتحفیظهاوموسسات قرآنی را تاچه اندازه مطلوب میدانید؟ *



تایید

 آیا دارالتحفیظ و موسسه قرآنی یگان شما توانسته است بسترهای لازم را برای حضور موفق شما در سطح مسابقات قرآن کریم آجا، نیروهای مسلح، اوقاف وامورخیریه و...را فراهم نماید؟ *



تایید

 آیا با برگزاری کلاسهای حفظ در فضای مجازی ودر بستر سامانه های( اسکای روم.قرار.و...) موافقید؟
*



تایید

به طور کلی از دیدگاه شما برگزاری چنین کلاس هایی به چه میزان می تواند موثر و اثربخش باشد؟ *



تایید

 در صورتی که جهت پیشبرد برنامه های قرآنی ارائه شده در دارالتحفیظها وموسسات قرآنی، پیشنهادی دارید مرقوم نمایید.



تایید