ابزار ایجاد پرونده الکترونیک
www.digiform.ir

اطلاعات نحوه فعالیت گروه پرورشی مدارس استعدادهای درخشان به صورت دیجی فرم

باسلام 
ضمن آرزوی سلامتی برای شما عزیزان ْبه جهت کیفیت  بخشی  فعالیتهای پرورشی در گروه با نظرات خود مارایاری کنید .باتشکر



تایید و ادامه
۱-محتوا ومطالب ارائه شده درگروه پرورشی رادرچه سطحی ارزیابی میکنید. *



تایید

2-مطالب ومحتوای ارائه شده درگروه چه مقدار پاسخگوی نیازهای پرورشی شما عزیزان بوده است.؟ *



تایید

3-همفکری وتشریک مساعی برای تبادل اطلاعات وتجارب همکاران را در گروه چگونه ارزیابی میکنید؟ *



تایید

4-انعطاف پذیری برنامه ها وفعالیتهای گروه جهت کسب مهارتهای شایسته اخلاقی ودینی را درچه سطحی ارزیابی میکنید. *



تایید

5-برگزاری کارگاه آموزشی درراستای ارتقای برنامه های پرورشی درچه سطحی بوده است . *



تایید

6-میزان تاثیر کارگاههای برگزارشده درافزایش دانش ونگرش شما چقدر بوده است.  *



تایید

7-میزان اطلاع رسانی سریع ومناسب درخصوص بخشنامه ها در گروه راچگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

8-نحوه نظارت واداره گروه پرورشی رادر چه سطحی ارزیابی  میکنید . *



تایید

9-توجه وتقویت نواوری وخلاقیت درفعالیتهای پرورشی درگروه راچگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

10-نحوه تعامل اعضای گروه واستفاده ازتجارب وفعالیتهای ارسال شده ازهمکاران درگروه راچگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

11-ارائه برنامه های مناسب درجهت تربیت مذهبی وتحکیم اعتقادات وتوجه به موازین اسلامی در گروه رادرچه سطحی ارزیابی میکنید. *



تایید

12-پاسخگوبودن به سوالات و پرسش های همکاران در گروه راچگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

13-درمجموع سطح رضایتمندی شمادرارتباط با کیفیت فعالیتهای گروه پرورشی کدام گزینه است. *



تایید

برگزاری جلسات وتعامل بادیگر شهرستانها رادرچه سطحی ارزیابی میکنید. *



تایید

باتوجه به اهمیت جشنواره ها وایجادفضایی برای شکوفاسازی استعداد های هنری وفرهنگی دانش آموزان، 
کیفیت برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری درمدارس سمپاد راچگونه ارزیابی میکنید.
*



تایید

نظربه اهمیت اجرای مراسمات ومناسبتها درفضای مجازی، کیفیت اجرای مناسبتها در گروه راچگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

باتوجه به اهمیت  افزایش سواد قرآنی وعملی نمودن آموزه های قرآنی ،برگزاری مسابقات قرآنی درمدارس سمپاد راپگونه ارزیابی میکنید. *



تایید

نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

آدرس خود را وارد نمایید *



تایید