زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون ازمون نوبت دوم تفکر وپژوهش ششم ب اردیبهشت ماه 1400 به صورت دیجی فرم

آزمون درس تفکر وپژوهش     کلاس ششم ب    نوبت دوم   اردیبهشت ماه  1400

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 75 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

 ۱  -  برای گفتگو  در اجتماع پژوهشی  کلاس، کدام گزینه را باید رعایت کرد؟



تایید

  ۲  -  وقتی کلمات  شبیه به هم را در یک گروه  قرار  میدهیم  در حقیقت  آنها را ............. کرده ایم.



تایید

۳  -  آرزوی  اویس  قرنی چه بود؟



تایید

 ۴  -  در داستان  مار گیر و اژدها ،مارگیر برای نشان دادن چه چیزی  اژدها ی مرده را با خود به شهر  برد؟



تایید

 ۵  -  در زبان آذری  آقکند به چه معناست؟



تایید

۶  -  پرسش هایی که در ذهن ما وجود دارد به طور کلی در مورد چه چیزهایی  می تواند باشد؟ 



تایید

۷  - در داستان پرواز کن ، پرواز     دوست مرد کشاورز برای اینکه ثابت کند آن پرنده عقاب است ،نه یک جوجه،  چه کرد؟



تایید

۸  -  در  انیمیشن کیمیاگر  کدام صفت های انسانی درمورد کشاورز مورد توجه قرار می گیرد؟



تایید

۹  -  وقتی واژه ها را طبقه بندی  میکنیم اجزای واژه  لزوما باید دارای ویژگی های  مشترک باشد. 



تایید

۱۰  -  یادداشت برداری از  روش های  جمع آوری اطلاعات  است؟



تایید

۱۱  - ارائه ی خلاصه ی گزارش در قالب روزنامه  دیواری مربوط به  گزارش شفاهی است. 



تایید

۱۲  -  باتوجه به حکایت خرسی که می خواست خرس بماند،.......  و......... افراد در شکل گیری هویت نقش موثری  دارد. 



تایید

۱۳  -  چرا در داستان لی لی حوضک  حیوانات دیگر به درخواست کمک خروس اهمیتی ندادند ولی به در خواست  از در خواست مثبت دادند؟



تایید

۱۴  -  ویژگی  سوالاتی که با " چرا " شروع میشوند چیست؟



تایید

۱۵  -  پیام هر یک از داستان های زیر چیست؟

شکلی دیگر :

زیر ذره بین  :



تایید

۱۶  -  پیام های آشکار داستان "  ماه بود و روباه  " چیست؟



تایید

۱۷ - انجام چه کارهایی به شما کمک میکند، تا بهتر یاد بگیرید ؟



تایید