زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پرسشنامه توانمندسازی معاونین مدارس ابتدایی به صورت دیجی فرم

همکارگرامی با سلام واحترام پرسشنامه حاضر در راستای انجام پایان نامه کارشناسی ارشدعلوم تربیتی (گرایش آموزش ابتدایی) تحت عنوان ارائه مدل مفهومی توانمند سازی معاونین مدارس ابتدایی بر اساس سند تحول بنیادی آموزش و پرورش است. نشانگرهای شناسایی شده زیر از داده های حاصل از نظرات متخصصان، کارشناسان آموزش و پرورش،مدیران،معلمان استان ایلام سندتحول بنیادی آموزش و پرورش و مقالات کارکنان استخراج شده است‌. لذا مستدعی است با مطالعه دقیق هر یک از نشانگرها میزان موافقت خود را با هر یک از موارد مطروحه به عنوان نشانگر توانمندی معاونین مدارس ابتدایی اعلام فرمایید. پیشاپیش از همکاری و بذل عنایتی که می فرمایید کمال تشکر را دارم.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست



تایید و ادامه
جنسیت:



تایید

سن:



تایید

تاهل:



تایید

سابقه:



تایید

تحصیلات:



تایید

توانمندی در برنامه ریزی و نظارت بر حسن انجام فعالیت ها و ارزشیابی مستمر از عملکرد معلمان



تایید

برنامه ریزی،نظارت و اجرای فعالیت های عمومی و فراگیر مدرسه در زمینه های علمی،آموزشی و تربیتی دانش آموزان



تایید

برنامه ریزی،نظارت و انجام ثبت نام و سازماندهی امور دانش آموزان مطابق قوانین و مقررات



تایید

تسلط بر کاربرد فناوری های آموزشی و استفاده به موقع و بهینه در انجام امور



تایید

تشکیل،تقویت و هدایت شوراهای مختلف مدرسه جهت استفاده از توانمندی های افراد



تایید

بهره مندی از دانش عمومی کافی



تایید

بهره مندی از دانش تخصصی مدیریت و رهبری آموزشی



تایید

اطمینان داشتن به توانایی ها و قابلیت های خود برای انجام بهینه امور



تایید

برخورداری از هوش هیجانی بالا



تایید

داشتن اعتماد به نفس بالا و تسلط بر خود به موقع تشکیل جلسات مختلف مدرسه



تایید

داشتن تدبیر لازم و واکنش منطقی در هنگام بروز اتفاقات غیرقابل پیش بینی مدرسه



تایید

برخورداری از آرامش روانی و داشتن نشاط در محل کار



تایید

ایجاد روابط حسنه و سازنده با همکاران و ایجاد محیطی با نشاط در مدرسه



تایید

برقراری روابط مطلوب و سازنده با دانش آموزان و استفاده از ظرفیت آن ها



تایید

برقراری روابط سازنده با مدیر،اولیا دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش جهت پیشرفت امور مدرسه



تایید

در برخورد با والدین عصبانی با مهارت و آرامش عمل کردن



تایید

محترم شمردن قضاوت و عقاید معلمان نسبت به عملکرد خود



تایید

داشتن قدرت ریسک پذیری بالا در انجام امور



تایید

بهره مندی از استقلال عمل نسبی



تایید

داشتن اعتماد متقابل و دوطرفه بین خود و مدیر مدرسه



تایید

داشتن شم مدیریتی و برنامه ریزی امور



تایید

بهره مندی از مهارت های رهبری موثر در مدرسه



تایید

داشتن نقش الگویی برای همکاران و دانش آموزان



تایید

داشتن تعهد کاری و مسئولیت پذیر بودن



تایید

داشتن نگرش مثبت در مدرسه و شناسایی استعدادهای معلمان و دانش آموزان و به کارگیری آن برای پیشرفت امور



تایید

ایجاد روحیه مساعدت و همکاری در مدرسه



تایید

ایجاد فرهنگ مدیریت مشارکتی در انجام امور مدرسه



تایید

بهره مندی از هوش و استعداد رهبری در مدرسه



تایید

داشتن ابتکار،خلاقیت و نوآوری در انجام امور مدرسه



تایید

داشتن قدرت تصمیم گیری موثر



تایید

داشتن توانایی حل مساله و حل مسائل غیرقابل پیش بینی



تایید

داشتن توانایی ترسیم تصویری مطلوب از آینده مدرسه با همکاری و مشارکت اولیا،دانش آموزان و معلمان



تایید