زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مدیرتبلیغ 2 به صورت دیجی فرم

با دقت به سوالات پاسخ دهید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

این فرایند میتواند با پیامهاي سادهاي كه نام محصول یا شركت را تكرار میكنند، آغاز شود (0.5 نمره)



تایید

ممكن است مخاطبان هدف، محصولی را به محصولات مشابه............دهند اما هنوز برای خریدن آن..............نشده باشند. (0.5 نمره)



تایید

ارائه اطلاعات برانگیزنده درباره محصول، نظیر قیمت مناسب، كیفیت استثنایی و ویژگی جدید نسبت به كالاهاي مشابه میتواند مشتري بالقوه را .............. وادارد. (0.5 نمره)



تایید

نتایج حاصل از آن، منابع تصمیمگیري مشتري براي قطع خرید كالا یا تداوم خرید آن خواهد بود (0.5 نمره)



تایید

مفاهیم مخاطب وادار و مشتری وفادارو خریدار دایمی به همین مرحله از شکل  گیری آمادگی مخاطب  برمیگردد (0.5 نمره)



تایید

ارتباطگر مجبور است یك جذبه در پیام بگنجاند تا به كمك آن بتواند پاسخ موردنظر را در گیرنده ایجادكند (0.5 نمره)



تایید

............. به منفعت شخصی مخاطب مربوط میشود. این جذبهها وعده منافع كاركردي را میدهند، (0.5 نمره)



تایید

.............. به طور ویژه براي موقعیتهاي خرید صنعتی و خرید محصولات با دوام و گرانقیمت، مناسب هستند. (0.5 نمره)



تایید

این هیجانات، دربرگیرنده جذبه هاي ترس، احساس گناه، شرم و امثال آن است و مردم را به انجام كارهایی سوق میدهند كه باید انجام دهند (0.5 نمره)



تایید

این جذبه ها اغلب براي ترغیب مردم به حمایت از مقاصد و آرمانهاي اجتماعی نظیر محیط زیست سالمتر و تمیزتر، روابط نژادي بهتر، حقوق مساوي براي اقشار مختلف اجتماعی و كمك به افراد معلول یا مبتلایان به بیماريهاي خاص به كار گرفته میشوند. (0.5 نمره)



تایید

در تبلیغات مربوط به این موضوعات از جذبههاي عاطفی/ هیجانی نیز براي جلب توجه و همدردي مخاطبان با ستمدیدگان و رنجوران استفاده میشود (0.5 نمره)



تایید

تحقیقات نشان میدهد كه نوع و میزان تأثیرات پیام بر مخاطبان بستگی به این دارد كه مخاطبان، چگونه ارتباط گر را میبیند این مطلب مربوط به کدام آیتم است (0.5 نمره)



تایید

در .................، دو یا چند نفر به صورت مستقیم با یكدیگر ارتباط برقرار میكنند. (0.5 نمره)



تایید

این دسته از مجاري ارتباطی، رسانه هایی هستند كه پیام ها را بدون تماس یا پسخورد شخصی حمل میكنند (0.5 نمره)



تایید

اولین مرحله در توسعه یك برنامه تبلیغاتی................است (0.5 نمره)



تایید

.............وظیفه ارتباطی خاصی است كه باید در مورد مخاطب مقصد خاصی و طی یك دوره زمانی خاص تحقق یابد (0.5 نمره)



تایید

براي كالاهایی كه در مرحله بلوغ هستند از اهمیت ویژهاي برخوردار است، زیرا باعث میشود كه مصرفكنندگان، همچنان درباره محصول بیندیشند و آن را در خاطر داشته باشند (0.5 نمره)



تایید

................ مجموعهاي است از مراحل یا گامهاي دقیق و حساب شده، كه به روشهاي علمی وحرفهاي تدوین میشود. (0.5 نمره)



تایید

................ دانشی است كه در مواردي یك مبحث از تبلیغات و یك مرحله از برنامه تبلیغاتی محسوب میشود (0.5 نمره)



تایید

.............. در واقع فعالیتهایی هستند كه براي دست یافتن به هدفهاي بازارشناسی مرحله نخست برنامه انجام میشوند (0.5 نمره)



تایید

نقش تبلیغات، ایجاد.......... براي یك محصول است. (0.5 نمره)



تایید

................ صاحب كالا یا فروشنده را قادر میسازد كه پیام را چندین بار تكرار كند و این امكان را به خریدار نیز میدهد كه پیامهاي رقیبان مختلف را دریافت و با هم مقایسه كند. (0.5 نمره)



تایید

در واقع پس از اینكه قدم اول برداشته شد و هدف از تبلیغات روشن گردید و مشخص شد كه میخواهیم تبلیغ براي ما چه كاري انجام دهد باید نسبت به تعیین .......... اقدام كنیم (0.5 نمره)



تایید

بسیاري از شركتها براي تعیین بودجه كل تبلیغات خود از روش ........... استفاده میكنند (0.5 نمره)



تایید

این روش متأسفانه تأثیر تبلیغات را بر حجم فروش، كاملا از نظر، دور میدارد (0.5 نمره)



تایید

استفاده از این روش بدانمعناست كه بودجه تبلیغات احتمالا بنابرتوانایی مالی شرکت تغییر کند (0.5 نمره)



تایید

این شركتها بودجه تبلیغات خود را برابر هزینههایی قرار میدهند كه رقبا به این امر اختصاص میدهند (0.5 نمره)



تایید

مزایاي این روش در این است كه مدیران پیشبینیهاي خود را در مودر هزینه تبلیغ، میزان در معرض بودن، خرید آزمایشی كالا و خرید مداوم را به طور كلی باید ذكر نمایند (0.5 نمره)



تایید

استفاده از روش هدف و انجام كار، این امكان را در اختیار مدیریت قرار میدهد كه درباره ارتباط میان مبلغ خرج شده براي تبلیغات و نتایج حاصل از تبلیغات به ایدههایی دست یابد (0.5 نمره)



تایید

بودجه تبلیغاتی رقبا، بیانگر منطق و خرد درونی صنعت موردنظر است (0.5 نمره)



تایید