شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی نقش هوش رهبری بر عملکرد مدیران مدارس آموزش و پرورش تبریز. به صورت دیجی فرم

همکار گرامی با عرض سلام و خسته نباشید ضمن تشکر از مشارکت شما در اجرای پایان نامه کارشناسی ارشداینجانب ذیلاً پرسشنامه مربوط خدمتتان ارائه می کردد، خواهشمند است با پاسخگویی دقیق سوالات سهم ارزشمند خود را در نتیجه هر چه بهتر این پروژه تحقیقاتی نمایان فرمایید. بدیهی است که کلیه اطلاعات مربوط بی نام بوده و محرمانه حفظ خواهد شد با تشکر و امتنان از همکاری شما – پوریا – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی



تایید و ادامه
1. برگزاری نمایشگاه پیشگیری از آسیب-های اجتماعی در مدرسه *



تایید

2. توزیع محصولات فرهنگی آموزشی در زمینه پیشگیری بین دانش¬آموزان *



تایید

3. آموزش پیشگیری به دانش¬آموزان: 1. طرح آموزش مهارت¬های مراقبت از خود (دوره ابتدایی) 2. طرح آموززش مهارت¬های مقابله با رفتارهای پرخطر (دوره اول متوسطه) 3. طرح مدارس عاری از خطر (دوره دوم متوسطه) *



تایید

4. برگزاری دوره¬های آموزش کارکنان در زمینه آموزش معلمان و والدین حداقل در یکی از دوره¬های : مهارت ارتباط موثر با دانش¬آموزان، شناخت عوامل محافظ و خطر، روش پیشگیری از رفتارهای پرخطرو اعتیاد، سبک¬های فرزند پروری، روش پیشگیری از رفتارهای پرخطر و اعتیاد، مهارت¬های زندگی. *



تایید

5. آموزش طرح مهارت¬های تاب آوری برای دانش¬آموزان خانواده¬های در معرض خطر *



تایید

6. اجرا و ارزشیابی مطلوب درس تربیت بدنی در راستای سطح آمادگی جسمانی و حرکتی و سلامت دانش¬آموزان *



تایید

7. تجهیز، بهسازی، متناسب سازی و ایمن سازی میادین و فضاهای ورزشی منطبق با کتاب راهنمای معلم درس تربیت بدنی *



تایید

8. در دسترس بودن کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی و استفاده از آن *



تایید

9. برنامه¬ریزی و اجرای آزمون هماهنگ درس تربیت بدنی برای دانش¬آموزان (برگزاری جلسه با اولیاء ) *



تایید

10. برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه¬ای (افتتاحیه – برنامه مسابقات بین کلاسی- اختتامیه) *



تایید

11. اجرای فعالیت حیاط پویا در مدرسه (اجرای نرمش صبحگاهی ) *



تایید

12. پوشش دهی طرح ورزش با خانواده در مدرسه *



تایید

13. برنامه¬ریزی برای آگاه سازی و پیشگیری از ناهنجاری¬های عضلانی- اسکلتی برای دانش¬آموزان و اولیاء *



تایید

14. ارزیابی ساختار قامتی دانش¬آموزان و ارجاع دانش¬آموزان دارای ناهنجاری عضلانی- اسکلتی به کانون¬های حرکات اصلاحی ناحیه / منطقه *



تایید

15. ارتقاء جایگاه مدرسه در بین مدارس در مسابقات ورزشی نسبت به سالهای قبل *



تایید

16. بکارگیری مربیان تخصصی ورزش *



تایید

17. انتقاد پذیری و ترویج روحیه انتقاد گری سازنده در بین معلمان و کارکنان *



تایید

18. استفاده از استعدادها و قابلیت¬های همه معلمان و کارکنان در راستای اهداف مدرسه *



تایید

19. فراهم آوردن سیستم¬های انگیزشی مناسب برای معلمان، کارکنان و دانش¬آموزان *



تایید

20. رفتار صادقانه و شفاف با کارکنان و جلب اعتماد آنان *



تایید

21. برقراری روابط انسانی مطلوب در آموزشگاه *



تایید

22. تقویت و تشویق فرهنگ سرآمدی ذر بین معلمان و دانش¬آموزان *



تایید

23. تحلیل نقاط قوت و ضعف مدیریتی خود در مدرسه *



تایید

24. سازماندهی مطلوب منابع انسانی در آموزشگاه و استفاده از توانمندیها و پتانسیل¬های آنان *



تایید

25.بکار گیری مدلهای پویا و انعطاف پذیر در رهبری و مدیریت *



تایید

26. اتخاذ تصمیمات درست و مناسب و به موقع با اتکا به خرد جمعی *



تایید

27. ایجاد انگیزه برای دستیابی به چشم انداز و رسالتها و اهداف مدرسه و مدیریت تغییر *



تایید

28.نظارت برکلاسهای درس و ارائه بازخورد مناسب و به موقع به معلمان *



تایید

29. ترویج فرهنگ یادگیری در سطح مدرسه *



تایید

30. تلاش برای الگو سازی حرفه¬ای در مدرسه *



تایید

31. احترام به تفاوتهای فردی معلمان و دانش¬آموزان *



تایید

32. فراهم آوردن نگرش سیستمی در سازمان مدرسه *



تایید

33.توجه به پیشنهادات معلمان،کارکنان و دانش¬آموزان *



تایید