زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

رسانه در کل به چند مقوله تقسیم می گردد؟ (1 نمره)



تایید

در تولید رسانه ای از مهندسی معکوس برای شناخت مصرف کننده استفاده می شود، این یعنی ...............................؟ (1 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام گزینه است؟ مخاطب باید فعال، خلاق، زیرک، هوشمند و انتخاب گر باشد. (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست؟ (1 نمره)



تایید

در کدام مرحله از فرآیند انتشار نوآوری، نگرش مثبت یا منفی در ذهن مخاطب شکل می گیرد؟ (1 نمره)



تایید

در کدام مرحله از انتشار نوآوری فرد به جست و جوی اطلاعات می پردازد؟ (1 نمره)



تایید

در مفهوم رسانه دو سویه کدام گزینه درست است؟ (1 نمره)



تایید

دیدگاه قدرت محدود رسانه ها اشاره به چه چیزی دارد؟ (1 نمره)



تایید

در دیدگاه های تأثیر رسانه بر مخاطب، دیدگاه قدرت نامحدود رسانه ها به چه چیزی اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

فرق مخاطب فعال و مخاطب منفعل را بنویسید. (2 نمره)



تایید

مفهوم دایره ای فرستنده- گیرنده به چه چیزی اشاره دارد، با مثال توضیح دهید؟ (2 نمره)



تایید

چرا در مرحله تثبیت از مراحل انتشار نوآوری، فرد ممکن است تصمیم قبلی خود را تغییر دهد؟ (2 نمره)



تایید