زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای - پایه یازدهم - 203 به صورت دیجی فرم

بنام خدا
سوالات را با دقت بخوانید و پاسخ دهید
مدرسه : بصیرت
دبیر مربوطه‌ :  آفاق نیا

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

۱- ( کلمات یا تصاویری هستند که مفاهیمی بزرگتر را به ذهن ما می آورند مانند پرچم سه رنگ ایران ) جزء کدامیک از فنون اقناع است ؟ (2 نمره)



تایید

۲- نقش یک مهندس پیام در ساخت یک پیام رسانه‌ای درست مشابه نقش .....در ساخت .....است . (2 نمره)



تایید

۳- اگر پیام شما گزارش یک مسابقه ورزشی باشد ، مخاطب شما ........و رسانه پیشنهادی شما ....
است .
(2 نمره)



تایید

۴- استفاده کنندگان رسانه تلفن همراه بیشتر چه کسانی هستند ؟ (2 نمره)



تایید

۵- تولید کننده یک پیام رسانه‌ای با توجه به چه شرایطی قالب مناسب پیام را انتخاب می کند ؟ (2 نمره)



تایید

۶- ( گزینش ، چینش و پردازش چند خبر از بین تعداد زیادی از اخبار ) تعریف کدام است ؟ (2 نمره)



تایید

۷- (برجسته سازی خبر با اولویت دهی در ترتیب شنیدن خبر ، میزان زمان اختصاص داده شده به آن و تغییر در لحن و صوت گوینده ) مربوط به برجسته سازی در کدام رسانه است ؟ (2 نمره)



تایید

۸- ( در این مرحله فرد به جست و جوی اطلاعاتی می پردازد که تصمیم او را تایید و تقویت کند ) جزء کدام مرحله از مراحل مقاومت مخاطب در برابر نوآوری و تغییر است ؟ (2 نمره)



تایید

۹- خصوصیات گزینشگری ، نفع گرایی یا سودمندی ، هدفمندی ، مشارکت و درگیری و مقاومت از ویژگیهای کدام مخاطبان می باشد ؟ (2 نمره)



تایید

۱۰- کدامیک از موارد زیر جزء حقوق مخاطب در برابر رسانه هاست؟ (2 نمره)



تایید