نظرسنجی تدوین مدل انگیزش به یادگیری علوم براساس تدریس تحول آفرین با نقش واسطه ای سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان مقطع دبستان به صورت دیجی فرم
این فیلد اجباری است و باید تکمیل نمایید
مقدار وارد شده صحیح نیست. لطفا با دقت وارد نمایید
دانش آموز عزیز؛
با سلام
پرسشنامه حاضر در ارتباط با موضوع پایان نامه ای با عنوان "تدوین مدل انگیزش به یادگیری علوم براساس تدریس تحول آفرین با نقش واسطه ای سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان مقطع دبستان در سال تحصیلی 1400-1401" تنظیم شده است. انتخاب شما برای پاسخگویی به سؤال های این پرسشنامه کاملاً تصادفی بوده است و اطلاعات آن نزد دانشجو محفوظ می ماند. همکاری شما در پاسخگویی به سؤال ها به دانشجو در به پایان رساندن این پایان نامه کمک فراوانی خواهد نمود.
روناک محمدی
دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
با تشکر و امتنان
تایید و ادامه
شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید و امکان تکمیل مجدد فرم وجود ندارد