ابزار ایجاد پرونده الکترونیک
www.digiform.ir

اطلاعات پرسشنامه به صورت دیجی فرم

پاسخگوی گرامی

این تحقیق به دنبال پاسخ بررسی تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی و جهت‌گیری بازار بر عملکرد
با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری و نقش تعدیلگری سرمایه انسانی و استراتژی رقابتی

است. امید است با همکاری و مساعدت شما، این امر مهم حاصل گردد. لذا از شما تقاضا می‌شود
با قبول زحمت و صرف وقت خود صادقانه به سؤالات جواب دهید. لازم به ذکر است که
اطلاعات پرسشنامه فقط در جهت اهداف تحقیق استفاده خواهد شد و نیازی به ذکر نام
نیست. پیشاپیش
از همکاری شما صمیمانه
تشکر  می‌نمایم. لطفاً قبل از پاسخ دادن به
پرسشنامه موارد زیر را تکمیل نمایید



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

یکی از موارد زیر را انتخاب کنید *



تایید

*



تایید

*



تایید

*



تایید

شرکت­ شما تا چه اندازه در پیدا کردن و معرفی  محصولات یا فناوری‌های جدید پیشتازاست؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه نوآوری‌های جدیدی را در حوزه بازار خود معرفی می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه نوآور است­؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه به دنبال شناسایی فرصت‌های بازار­­ است­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­؟ *



تایید

شرکت شما چقدر تحولات آینده بازار را رصد می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه مطابق با نیازهای متغیر آینده عمل می‌نماید­؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه تغییرات جدید را در حوزه‌های عملکردی‌اش (مدیریت، بازاریابی، خدمات، تولید و...) اعمال می‌نماید؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه به دنبال فرصت‌های بالقوه است؟ *



تایید

تا چه میزان اهداف تجاری شرکت شما بر اساس رضایت مشتری است؟ *



تایید

اولویت شرکت شما تا چه اندازه در راستای مشتری مداری می‌باشد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه خدمات خود را بر اساس بازخورد مشتریان به‌روز می‌کند؟ *



تایید

مزیت رقابتی در شرکت شما، تا چه اندازه از نیازهای مشتریان خود ناشی می‌شود؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه موانع رقابت را از طریق نوآوری رفع می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان از رقبای خود مشتری مدارتر می‌باشد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه اقدامات لازم و مفید را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتری دارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان در سال از مشتریان خود نظرسنجی می‌کند تا کیفیت خدمات خود را ارزیابی کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان به‌طور پیوسته به جمع‌آوری اطلاعات و دانش جدید می‌پردازد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه اطلاعات صنعت خود را با شرکت‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان به جمع‌آوری اطلاعات در مورد نحوه شروع کسب‌وکار جدید می‌پردازد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه دانش موردنیاز برای ایجاد یک کسب‌وکار جدید را جمع‌آوری و به‌صورت مفید از آن استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه توانایی استفاده از دانش برای شروع یک کسب‌وکار جدید را دارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه همکاری میان کارکنان در جهت ایجاد نوآوری را تشویق می‌کند؟ *



تایید

در شرکت شما تا چه اندازه ایده‌ها یا نظرات کارکنان از سوی مدیریت پذیرفته می‌شود؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از اطلاعات جدید در زمینه توسعه استراتژی کسب‌وکار نو استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه  برای افزایش عملکرد  خود از روش‌های نوین فروش استفاده می‌کند­؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان از دانش و فناوری در مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از رسانه‌های ارتباطی، مشتری جدید جذب می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان از روش‌های مدیریتی جدید برای بهبود کارایی خود استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه برای بهبود عملکرد خود به توسعه روش‌های مدیریتی جدید می‌پردازد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از نوآوری‌های جدید برای مدیریت داخلی استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان از روش‌های جدید حقوق و دستمزد، برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه فرآیندهای خدمات کارآمد را از طریق نوآوری ارائه می‌دهد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه میزان روند ارائه خدمات را بروز می‌کند و بهبود می‌بخشد؟ *



تایید

محصولات شرکت شما تا چه اندازه منحصربه‌فرد هستند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه سعی دارد که محصولات ترکیبی جدیدی را معرفی کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از نوآوری، سود کسب می نماید­؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه بازدهی سرمایه‌گذاری در شرکت شمارا افزایش می‌دهد؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه عملکرد مالی بهتری به شرکت شما می‌دهد؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه منجر به فروش بالا در شرکت شما می‌شود؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه برای کاهش هزینه مشتریان شرکت شما مفید است؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه تصویر منحصربه‌فرد برند شرکت شمارا شکل می‌دهد؟ *



تایید

نوآوری تا چه اندازه ویژگی‌های خاصی به شرکت شما می‌دهد؟ *



تایید

مشتریان تا چه اندازه محصولات شرکت شمارا منحصربه‌فرد و خاص می‌دانند؟ *



تایید

تا چه اندازه به نوآوری شرکت خود اطمینان دارید؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه متعهد به نوآوری در کسب‌وکار جدید می‌باشد؟ *



تایید

به نظر شما اگر سخت کارکنید، تا چه اندازه کسب‌وکار جدید موفق خواهد شد؟ *



تایید

دانش شرکت شما برای موفقیت در کسب‌وکار جدید تا چه اندازه می‌باشد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه تجربه، برای توسعه کسب‌وکار جدید دارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه نیروی انسانی مفید برای توسعه و پیشرفت کسب‌وکار جدید دارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از کلاس‌های آموزشی در جهت توسعه کسب‌وکار جدید استفاده می‌کند؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه توانایی‌های نوآورانه کارکنان خود را از طریق آموزش منظم بهبود می‌بخشد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه از کارشناسان دعوت می‌کند تا توانایی‌های حرفه‌ای مجموعه خود را افزایش دهد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه بر بازگشت سرمایه تمرکز دارد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه حد برای تمایز محصولات و خدمات ارزش قائل می‌باشد؟ *



تایید

شرکت شما تا چه اندازه بر بخش خاصی از بازار تمرکز دارد؟ *



تایید