زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون ازمون پایانی نوبت دوم پیام هشتم به صورت دیجی فرم

نام دبیر:پروین محمدی
نام مدرسه:زینبییه
ازمون:نوبت دوم پیام هشتم
مدت ازمون:30دقیقه


digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

۳_منظور از «نعیم»درایه (ثم لتسئلن یومیذ عن النعیم)کدام گزینه است (1 نمره)



تایید

۲_چشم پوشی از خطای فردی که تصمیم ب ترک اشتباه یا گناه خود ندارد چه نتیجه ای ب دنبال دارد؟ (1 نمره)



تایید

۱۶_از برنامه های اصلی قدرت استعمارگر.....درمیان مسلمانان است (1 نمره)



تایید

۸_کدام گناه زمینه ساز و مقدمه گناهان دیگر هم بشمار می اید (1 نمره)



تایید

۶_ترک.....میتواند انسان را ب مرز هولناک کفر و بی ایمانی بکشاند (1 نمره)



تایید

۱۹_درحق الناس پس از توبه وظیفه انسان چیست (1 نمره)



تایید

۱۳_عبادت ده جز دارد ک نه جز آن .....است (1 نمره)



تایید

۴_پیامبر در روز غدیر چه کسی را ب عنوان جانشین انتخاب کرد؟ (1 نمره)



تایید

۱۴_از ثمرات دعا و نیایش نمیباشد (1 نمره)



تایید

۷_پیامبر اکرم این جمله را خطاب به چه کسانی گفته است(نفس کشیدن شما ثواب ذکرو تسبیح خداوند را دارد) (1 نمره)



تایید

۱۵_باتوجه به حدیث امام صادق درباره ی ثمرات دعا کردن انسان بادعا کردن به چه چیزی خواهد رسید (1 نمره)



تایید

۱۷_مهمترین موضوعی ک شیعیان و اهل سنت درباره ان باهم اختلاف نظ دارندمسئله ....پس از رحلت پیامبر است (1 نمره)



تایید

۱_اولین علت برای پنهان ماندن شگفتی ها از نگاه ما چیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۲_ایه «ویل للمطفقین»چه کسانی راسرزنش میکند (1 نمره)



تایید

۲۰_امام علی آن را کلید گنجینه های خدا در دست بندگان میداند (1 نمره)



تایید

۵_کدام مورد درمورد نماز صحیح نیست؟ (1 نمره)



تایید

۹_خداوند درعبارت شریفه ی(فلا تخضعن بالقول)چه کسانی را مورد خطاب قرار داده است (1 نمره)



تایید

۱۰_امام حسن عسگری کلید همه ی زشتی هارا چه میداند (1 نمره)



تایید

۱۱_کدام یک از موارد زیر پیامد دروغ گفتن نیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۸_انسان باتقلید نااگاهانه از مدها کدام یک از حقوق را نادیده میگیرد (1 نمره)



تایید