زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان پودمان 3 درس مدیریت تولید کلاس 201 هنرستان چهل شهید 20 بهمن 1400: به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 17 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

کدام گزینه تعریف توسعه نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

برای بررسی اینکه آیا نیاز به ایجاد تغییرات در محصول تولیدی اولیه وجود دارد یا خیر به انجام و بررسی کدام مرحله نیازمندیم؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر از انواع امکان سنج ها نمیباشد؟ (1 نمره)



تایید

در مرحله معرفی محصول به بازار کدام موارد بایستی توسط شرکت تصمیم گیری شود؟ (1 نمره)



تایید

تحلیل آزمون و کشف بازار اولیه چندمین مرحله در فرآیند توسعه محصول جدید است؟ (1 نمره)



تایید

هدف از استفاده از آزمون در مراحل مختلف توسعه محصول جدید کدام است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از لازمه های امکان سنجی برای غربالگری ایده می باشد؟ (1 نمره)



تایید

از مهمترین عوامل در طراحی محصولات جدید کدام است؟ (1 نمره)



تایید

در مرحله ............................. ، واحد تحقیق و توسعه، محصول را به یک محصول واقعی تبدیل می کند. (1 نمره)



تایید

 مرحله غربالگری را توضیح دهید. (1 نمره)



تایید

در این روش با پاسخ به اولین «چرا؟»، چرای دیگری را به دنبال دارد که پاسخ به چراهای دیگر باعث ایجاد ایده می شود. (1 نمره)



تایید

کدام مورد از عوامل موثر در بازاریابی محصول نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام محصول که امروز مورد استفاده ما قرار گرفته است در فرآیند توسعه قرار گرفته و روز به روز فناوری پیشرفته تری دارد؟ (1 نمره)



تایید

در طراحی و توسعه یک لامپ کدام یک از موارد ذیل می تواند بیشتر از همه باعث افزایش فروش و موفقیت ایده تولید لامپ باشد؟ (1 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام بخش از امکان سنجی توسعه محصول می باشد؟ «بررسی تجهیزات و امکانات اولیه کار از جمله کارگاه یا فضای کار و مواد اولیه می باشد» (1 نمره)



تایید

مرحله پنجم توسعه محصول جدید، ....................................... می باشد که با استفاده از آن می توان تصمیماتی درباره قیمت مورد نظر برای فروش محصول و نحوه ی بازار یابی آن گرفت. (1 نمره)



تایید

برای شناسایی و تعریف درست و کامل مسئله می توان از این روش ...................... استفاده کرد.

  (1 نمره)



تایید

به کلیة اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همة گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) به کار گرفته می شود، ..................................... می گویند. (1 نمره)



تایید

در این مرحله واحد تحقیق و توسعه (R & D) محصول را به یک محصول واقعی تبدیل می کنند. این مرحله نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد و نشان می دهد آیا ایده توانایی تبدیل به محصول واقعی را دارد یا خیر؟ (1 نمره)



تایید

 بازاریابی را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید

تعریف فناوری کدام است؟ (1 نمره)



تایید

فناوری را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در امکان سنجی فنی لحاظ نمی شود. (1 نمره)



تایید

اولین مرحله از مراحل توسعه محصول جدید کدام است؟ (1 نمره)



تایید

کدام مورد در نتیجه مطالعات فنی مورد مطالعه قرار میگیرد. (1 نمره)



تایید

عوامل بازار یابی را نام ببرید.4 مورد فقط نام ببرید. (1 نمره)



تایید

از اهداف بازارسنجی در تولید و توسعه یک محصول کدام است؟ (1 نمره)



تایید

در ................................ ایدة ما باید ایده مناسب را انتخاب کنیم، نه اینکه به دنبال اثبات درستی ایده باشیم. (1 نمره)



تایید

مرحله آزمون را توضیح دهید. (1 نمره)



تایید

هرچه میزان فناوری به کار رفته در یک محصول بالاتر باشد، ................................ آن محصول نیز بیشتر می شود. (1 نمره)



تایید