زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

آزمون درس تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم  - نوبت اول - زمان آزمون : 30 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

در نظام آموزش عمومی کشور ، برنامه درسی تفکر و سواد رسانه ای از چه سالی به طور رسمی وارد نظام آموزشی شد ؟ (1 نمره)



تایید

 آموزش سواد رسانه ای از چه زمانی در میان ملت ها مطرح شد ؟ (1 نمره)



تایید

در تولیدات رسانه ای ، زیر متن شامل ................................................... است . (1 نمره)



تایید

 کدام یک از موارد زیر از رکن های یک ارتباط نیست ؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر از معایب آموزش مجازی است ؟ (1 نمره)



تایید

 مهم ترین عامل در تولید ، طراحی و تبلیغات چیست ؟ (1 نمره)



تایید

ابزار انتقال پیام که محتوا از طریق آن به مخاطب منتقل می شود کدام است ؟ (1 نمره)



تایید

عمومی ترین رسانه جمعی کدام است ؟ (1 نمره)



تایید

کلیشه سازی نوعی ............................... است . (1 نمره)



تایید

امروزه بیشتر رسانه های دنیا به محل عرضه ................................. تبدیل شده اند . (1 نمره)



تایید

رسانه ها با استفاده از شیوه های اقناعی از چه راهی بر ما تاثیر می گذارند ؟ (1 نمره)



تایید

این سخن از کیست ؟ ( در مسیر هدایت ، از کمی پیروانش احساس وحشت و تنهایی نکنید . ) (1 نمره)



تایید

پر درآمد ترین شرکت های رسانه ای در جهان در سال 2018 میلادی متعلق به کدام کشور بوده است ؟ (1 نمره)



تایید

عبارت ( خواهی نشوی رسوا ، هم رنگ جماعت شو ) بیانگر کدام یک از موارد زیر است ؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر از مراحل دروازه بانی خبر نیست ؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از جملات زیر نادرست است ؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر جزء قالب های نوشتاری محتوا ، در مطبوعات نیست ؟ (1 نمره)



تایید

نوع قالب محتوایی در کاریکاتور چیست ؟ (1 نمره)



تایید

حراج ، تخفیف ، قرعه کشی و هدیه رایگان از شیوه های کدام یک از فنون اقناع است ؟ (1 نمره)



تایید

کلمات ارزان ترین ، بهترین ، پر فروش ترین و .... که در فروشگاه ها استفاده می شود ، بیانگر کدام یک از فنون اقناع است ؟ (1 نمره)



تایید