زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان 4 کارافرینی شهریور 1400 به صورت دیجی فرم

بسم الله الرحمن الرحیم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

در کدام روش فروش ،  محصول مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده فروخته می شود ؟ (1 نمره)



تایید

در کدامیک حجم مبادله زیاد و قیمت پایین است ؟ (1 نمره)



تایید

تعریف شخص حقیقی؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک باعث جذابیت نشان تجاری می شود ؟ (1 نمره)



تایید

برای اینکه مالکیت معنوی شما نسبت به محصولی که دارید حفظ شود چه باید کرد ؟ (1 نمره)



تایید

نشانی که کالای شما را از کالای دیگران قابل  تشخیص می کند ؟ (1 نمره)



تایید

به بازاریابی برای محصولاتی که تقریبا مورد نیاز اکثر افراد جامعه است چه می گویند ؟ (1 نمره)



تایید

عنصر کلیدی در بازاریابی دیجیتال ؟ (1 نمره)



تایید

اینکه چند محصول مرتبط را در یک بسته می فروشند به کدام روش قیمت گذاری اشاره دارد ؟ (1 نمره)



تایید

اینکه قیمت محصول را پایین تر از حد معمول تعیین کنیم و بعد از نفوذ در بازار قیمتها را افزایش دهیم به کدام مورد اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

کیفیت پایین ، قیمت پایین به کدام قیمت گذاری اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

پیدا کردن حفره خالی در بازار در کدام مورد انجام می شود ؟ (1 نمره)



تایید

ویژگیهایی که سبب می شود یک کسب و کار بهتر از رقیبانش عمل کند چه نام دارد ؟ (1 نمره)



تایید

خرد کردن بازاربه گروه های کوچکتر مشتری با نیازهای مشابه چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام مورد بستگی دارد؟ (1 نمره)



تایید

اینکه محصول بر اساس نیازهای یک قشر خاص از جمعیت طراحی شده است تعریف کدامیک است ؟ (1 نمره)



تایید

یک مزیت رقابتی همواره مزیت رقابتی باقی می ماند . (1 نمره)



تایید

برای اینکه در بازاریابی و فروش ، راهبرد درستی تعیین کنیم باید شناخت درستی از مشتریهای احتمالی بدست بیاوریم . (1 نمره)



تایید

به قیمت گذاری برحسب هیجانات مشتری قیمتگذاری ............. می گویند . (1 نمره)



تایید

در بازار یابی ............با استفاده از احساس افراد انها را به سمت خرید سوق می دهند . (1 نمره)



تایید