شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی ارزشیابی مدیریت فرایند یاددهی یادگیری اموزش های مجازی مدارس مبتنی بر الگوی تایلر در مدارس شهرستان داراب به صورت دیجی فرم

اموزگار گرانقدر

با سلام

پرسشنامه ای که پیش روی
شماست به منظورارزشیابی مدیریت فرایند یاددهی یادگیری اموزش  های مجازی مدارس مبتنی بر الگوی تایلر در مدارس شهرستان داراب می باشد. لذا از شما
تقاضا می شود با قبول زحمت وصرف وقت خود  ما را در این امر مهم یاری رسانید.  در پاسخ به سوالات انگونه که آموزش مجازی در طول
یک سال گذشته اتفاق افتاده است، پرسشنامه را تکمیل کنید نه آنگونه که تمایل داشتید
اتفاق بیفتد. لازم به ذکر است که اطلاعات پرسشنامه  به صورت کلی مورد بررسی قرار می گیرد اطلاعات تک
تک پرسشنامه ها صرفا در اختیار پژوهشگر است و کاملا محرمانه است وپس از تحلیل
آماری امحاء خواهدشد.از همکاری صمیمانه شما تشکر می کنم.اطلاعات شما روی نتیجه
پژوهش موثرخواهد بود،پس لطفا با دقت به سوالات پاسخ دهید.جوابهای خود را باعلامتẋ
در ارتباط با هر کدام از گویه ها مشخص کنید. 

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
جنسیت: *



تایید

سن: *



تایید

مدرک تحصیلی: *



تایید

محل خدمت: *



تایید

سابقه تدریس : *



تایید

تاچه اندازه شیوه های آموزش مجازی توانسته مهارتهای مشاهده وتجزیه وتحلیل دانش آموز را افزایش دهد؟ *



تایید

تاچه اندازه شیوه های آموزش مجازی توانسته مهارت خواندن ونوشتن را به عنوان یکی از اهداف دوره ابتدایی محقق کند؟ *



تایید

تا چه اندازه آموزش مجازی توانسته تعاملات اجتماعی وبرقراری ارتباط را در بین دانش آموزان فراهم کند؟ *



تایید

تا چه اندازه اموزش مجازی توانسته مهارتهای شفاهی زبان مثل گوش دادن،سخن گفتن دانش آموز راتقویت کند؟ *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته است قوه تمیز وتشخیص دانش آموز را پرورش دهد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته است فرصت سالمی را برای ابراز توانایی های فردی دانش آموزان را  فراهم کند؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته مهارتهای حسی وحرکتی را تقویت کند؟ *



تایید

آموزش مجازی تاچه اندازه توانسته باعث افزایش توانایی شرکت در فعالیتهای گروهی ومشارکتی دانش آموزان شود؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش های مجازی توانسته به تقویت مهارتهای تفکر واندیشیدن کمک کند؟ *



تایید

تاچه اندازه شیوه آموزش مجازی توانسته به آموزش نظم وبهداشت فردی بپردازد؟ *



تایید

تاچه اندازه شیوه آموزش مجازی توانسته دانش آموزان را با کلاس درس وقوانین آن آشنا کند؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته روحیه یاری رساندن به دیگران را در دانش آموزان تقویت کند؟ *



تایید

تاچه اندازه مطالبی که قرار است در کلاس به آموزش آن بپردازید،قبل از آموزش به شکل فایل،صوت یا متن های تصویری آماده شده است؟ *



تایید

تا چه حد آموزش های مجازی اجازه داده که مطالب مورد نیاز دانش آموز به آنها ارائه شود؟ *



تایید

تاچه حد آموزش مجازی به شیوه موجود اجازه داده است که به شیوه های مختلف متنی،صوتی،تصویری ودرقالب های مختلف مطالب را به دانش آموزان ارائه داد؟ *



تایید

تاچه اندازه محتوا ومطالب مصوب(کتاب)قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟ *



تایید

تا چه اندازه محتوای یادگیری شما در آموزش مجازی، همراه با حل مساله و مرتبط با بافت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان می باشد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش بهداشت قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مهارتهای اجتماعی قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش همکاری وهمیاری قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش اهمیت قرآن قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟ *



تایید

تاچه اندازه محتوای مطالب در آموزش مجازی برای دانش آموزان قابل فهم بوده است؟ *



تایید

تاچه اندازه در شیوه آموزش مجازی مطالب ومحتواباعث جلب توجه دانش آموزان شده است؟ *



تایید

تاچه اندازه به تفاوتهای فردی دانش آموزان در تدوین برنامه درسی آموزش مجازی توجه شده است؟ *



تایید

تا چه حدآموزش مجازی این قابلیت را داردکه در طی تدریس به طور پیوسته آمادگی دانش آموزان را برای استفاده از فرصت های یادگیری بررسی نماید؟ *



تایید

تا چه اندازه فرصت اندیشیدن و تفکر برای دانش آموزان در آموزش مجازی فراهم می شود؟ *



تایید

تا چه اندازه دانش آموزان درآموزش مجازی در محیط های یادگیری از دوستی و حمایت عاطفی برخوردار می شوند ؟ *



تایید

تاچه حد آموزش مجازی امکان استفاده از چند رسانه ای ها (برنامه های آموزشی ، اسلایدها ، فیلم ) را فراهم کرده است؟ *



تایید

تا چه اندازه فعالیت ها و تجارب یادگیری در آموزش مجازی مبتنی بر تعامل و ارتباط متقابل افراد با همدیگر می باشد؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته از شیوه مشارکتی برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته از بازی ونمایش برای آموزش درس هایی مشخص استفاده کند؟ *



تایید

تا چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش پرسش وپاسخ برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش بدیعه پردازی در درسهایی مثل فارسی برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش کاوشگری برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش آزمایشگاهی در درس علوم تجربی برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش اکتشافی برای آموزش استفاده کند؟ *



تایید

درآموزش های مجازی تا چه اندازه فرایند ارزشیابی متناسب با محتوا وجود دارد؟ *



تایید

تا چه اندازه در آموزش مجازی ، ارزشیابی در خدمت آموزش و اصلاح می باشد ؟ *



تایید

نمرات حاصل از ارزشیابی آموزش مجازی تاچه اندازه قابل اطمینان است؟ *



تایید

تاچه اندازه در آموزش های مجازی امکان استفاده از آزمون های مختلف فراهم است؟ *



تایید

تاچه اندازه در آموزش های مجازی به درستی میتوان دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار داد؟ *



تایید

تاچه اندازه در آزمون های مجازی امکان تقلب وجود دارد؟ *



تایید

تا چه اندازه در آموزش مجازی امکان ارزشیابی از دانش آموز متناسب با شرایط هر درس فراهم است؟ *



تایید

تاچه اندازه در ارزشیابی آموزش مجازی در رابطه با عملکرد دانش آموزان به آنهابازخورد داده می شود؟ *



تایید

تاچه اندازه در آموزش مجازی امکان ارزشیابی مهارتهای عملی وجود دارد؟ *



تایید

تاچه اندازه درآموزش مجازی،ارزشیابی باعث ارتقای فراگیران می شود؟ *



تایید

تاچه اندازه در ارزشیابی آموزش مجازی،دانش آموزان به نقاط قوت وضعف خود پی می برند؟ *



تایید

تا چه اندازه ارزشیابی آموزش مجازی باعث انگیزه در دانش آموزان برای تداوم یادگیری می شود؟ *



تایید