زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون ارزشیابی تفکر و سواد رسانه ای هنرستان دکتر کنی به صورت دیجی فرم

با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموزان عزیز از 24 سوال مطرح شده ۲۰ سوال را پاسخ دهید پاسخ غلط نمره منفی ندارد ولی بیشتر از ۲۰ تا نوشتن نمره منفی دارد.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

نام معلم خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

۱_جاهای خالی کلمات مناسب بنویسید. الف)عنصر ...........،،،،در ایجاد کلیشه سازی نقش کلیدی دارد. ب)ورود ابزار های رسانه ای به زندگی روزمره موجب.............شده است. ج).......درصد تصادفات جاده ای در ایران بدلیل استفاده از تلفن همراه است.



تایید

۲_کدامیک از فنون اقناع نیست؟



تایید

۳_کاربرد تلفن همراه در اروپا و آسیای شرقی چه تفاوتی با هم دارند؟



تایید

۴_تفاوت رسانه یک سویه و دو سویه چیست؟



تایید

۵_آفرینندگان وسازندگان مد چه کسانی هستند؟



تایید

6_در تصویرپایین از چه فن اقناعی برای جلب مخاطب استفاده شده است؟
دریافت سوال 6



تایید

۷_تصویر پایین چه پیامی برای مخاطب دارد؟
دریافت سوال 7



تایید

۸_پیام تصویر پایین بنظر شما کدام است؟
دریافت سوال 8



تایید

۹_اگر آب معدنی با نام تجاری الموت به کشور های دیگر صادر شود یاد آوری کلمه موت به معنای مرگ است.در این تبلیغ به کدام لایه توجه نشده است؟



تایید

۱۰_در مواجهه با رسانه ها چگونه باید رفتار کنیم؟



تایید

۱۱_کدام مخاطب با اگاهی از نیاز خود رسانه را انتخاب می‌کند؟



تایید

۱۲_موارد مربوط به هم را به ترتیب انتخاب کنید. ۱-لوازم صوتی تصویری ژاپنی. الف) اتومبیل اشرافی 2_خودرو های سواری آلمانی. ب) بی کیفیت و ارزان ۳-اجناس چینی. ج)دوام و کیفیت بالا



تایید

۱۳_مسئله ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد با عدم رعایت حق نشر توسط افراد به کدامیک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود؟



تایید

14_به علت کدامیک کارکرد های رسانه ها وقتی« از سر بریدن »نام می برندم،ناخود اگاه یاد« گروهک داعش»می افتیم و به هیچ وجه نام یکی از کشورهای اروپایی به ذهنمان نمی آید؟



تایید

۱۵_پیام همبرگر ی از چند لایه تشکیل می شود؟



تایید

۱۶_در سواد رسانه ای فرستنده به چه می گویند؟



تایید

۱۷_فنون اقناع چگونه می باشند؟



تایید

۱۸_معلم آثار رسانه چگونه باز نمایی می‌شود؟(پاسخ آزاد)در یک جمله کوتاه بیان کند.



تایید

19_اولویت کاربرد گزینش وچینش اخبار در دروازه بانی خبر به چه صورت است؟



تایید

۲۰_محل ثبت مهمترین خبر روز در یک روزنامه کجاست؟



تایید

۲۱_تصویر پایین گویای چه پیامی است؟
دریافت سوال 21



تایید

۲۲_هدف از ارسال این تصویر چیست؟
دریافت سوال 22



تایید

۲۳_در ضرب المثل« بشنو و باور نکن »متن پیام چیست؟



تایید

۲۴_ در روزنامه پایین مهمترین خبر روز کدام است؟



تایید