زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای (کلیه رشته ها) پایه یازدهم کاردانش و فنی حرفه ای شهر کاکی به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

نام معلم خود را وارد نمایید *



تایید

نام پدر خود را وارد نمایید *



تایید

1- اگر تولیدات رسانه ای را به یک ساندویچ تشبیه کنیم، لایه میانی که دارای پیام آشکار و عناصر مستقیم، و اصل تولید رسانه ای و محصول ملموس آن است را چه می نامید؟ (2 نمره)



تایید

2- پیمهای پنهان و غیر مستقیمی را که تولید ککنده پیام با بهره گیری هدفمند از فنون اثر گذاری بر مخاطب در لایه زیرین تولید رسانه ای جا سازی کرده است، در سواد رسانه ای چه می نامند؟ (2 نمره)



تایید

3- به لایه بالایی تولیدات رسانه ای، که خارج از متن پیام است و شامل شرایط محیطی، فرهنگی و عوامل بیرونی حاکم بر درک  و اثر گذاری پیام می شود......................... می گویند. (2 نمره)



تایید

4- کدام گزینه همه ارکان یک ارتباط را شامل می شود؟ (2 نمره)



تایید

5- کدام گزینه درمورد رابطه بین مفاهیم «باز نمایی» و « کلیشه» درست نیست؟ (2 نمره)



تایید




تایید

بیشتیریت هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، مطابق فرستنده است که به آن .......................... می گویند. (2 نمره)



تایید

7- پنج پرسش کلیدی در تفکر و سواد رسانه ای  را بطور کامل بنویسید؟ (3 نمره)



تایید

8- منظور اخلاق رسانه ای چیست؟ (2 نمره)



تایید

فناوری های ارتباطی، چهار محدودیت را برای انسان فراهم کرده اند نام ببرید؟ (2 نمره)



تایید

چهار مورد از روش هایی که افراد و شرکت ها حریم خصوصی ما را نقض می کنند؟ (2 نمره)



تایید