زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون انسان و محیط زیست پایه یازدهم به صورت دیجی فرم

نکته: در حین آزمون از دکمه برگشت و به روز رسانی استفاده نکنید .
برای آزمون فقط یکبار وارد شوید درصورت ورود مجدد سایت شما را متقلب داسته و نمره را صفر رد می کند 
زمان آزمون 30 دقیقه می باشد

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

نام معلم خود را وارد نمایید *



تایید

1_بیشترین ناحیه آب و هوایی ایران............است. (1 نمره)



تایید

2_قسمتی از زمین های اطراف برکه ها و رودخانه ها را.......می گویند. (1 نمره)



تایید

3_.......به معنای دسترسی همه افراد به غذای کافی و مناسب است. (1 نمره)



تایید

4_کدام کشور بزرگترین تولید کننده پنل خورشیدی است. (1 نمره)



تایید

5_مهم ترین اقدام آلمان برای کاهش مصرف سوخت های فسیلی. (1 نمره)



تایید

6_مهم ترین نقاط داغ زیستی ایران کجاهاست. (1 نمره)



تایید

7_تولد جانوران با ناهنجاریهای مادرزادی از عوارض.....است. (1 نمره)



تایید

8_چند گونه گیاه آوند دار در ایران شناسایی شدند. (1 نمره)



تایید

9_رشد آفات و مهاجرت گونه های جانداری از پیامدهای چیست. (1 نمره)



تایید

10_برای توصیف گوناگونی حیات واژه........بکار می برند. (1 نمره)



تایید

11_روغن ترمز جزکدام زباله است. (1 نمره)



تایید

12_مدیریت پسماند زیر نظر کدام سازمان است. (1 نمره)



تایید

13_نیروگاه بیوگار در ایران در کجا قرار دارد. (1 نمره)



تایید

14_تولید زباله در کشورهای.......بیشتر است. (1 نمره)



تایید

15_گردشگری با چه عواملی رابطه تنگاتنگ دارد. (1 نمره)



تایید

16_مسافرت مسئولانه به مناطق طبیعی است که محیط زیست را حفظ کند و در ارتقای سطح مردم محلی نقش بیسزایی دارد. (1 نمره)



تایید

17_منازل بین مسیرهای طولانی....در گذشته را........نامیدند. (1 نمره)



تایید

18_سبکی که در آن شخصی دیده ها شنیده ها و احساسات دوران سفر را برای دیگران می نگارد. (1 نمره)



تایید

19_مهم ترین اهداف گردشگران خارجی و داخلی از سفر به یران چیست؟ (1 نمره)



تایید

20_کدام صنایع بیشتر به آب نیاز دارد. (1 نمره)



تایید