شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی شیوه های تشویقی در فضای مجازی به صورت دیجی فرم

پرسش نامه مربوط به پروژه اقدام پژوهشی و تحت عنوان :شیوه های تشویقی در تدریس فضای مجازی جهت افزایش کارآیی  و بهره وری در کلاس درس از دیدگاه معلمان مدارس ابتدایی طراحی شده است.خواهشمند است دیدگاه خود را با انتخاب گزینه مناسب اعلام بفرمائید. ذکر نام ضروری نیست.



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید



تایید

سن خود را وارد کنید



تایید

سابقه خدمت؟



تایید

سطح تحصیلات



تایید

پایه



تایید

نوع مدرسه



تایید

متاهل/مجرد



تایید

فرستادن ویس آفرین بر تو دانش آموز کوشا حین تدریس بر توجه دانش آموز می افزاید *



تایید

نحوه بیان تشویق معلم اهمیت چندانی ندارد *



تایید

معلم برای همه دانش آموزان خود باید نحوه بیان تشویق یکسان داشته باشند. *



تایید

دادن نمره تشویقی حین تدریس برای انجام تکالیف سرعتی باعث توجه بیشتر دانش اموزان میشود
تکلیف سرعتی: تکلیفی که معلم حین تدریس می دهند و زمانی کوتاه برای پاسخ گویی به آن در نظر می گیرند. 
*



تایید

فرستادن استیکر صد آفرین حین تدریس برای دانش اموز فعال باعث توجه دانش اموز به درس میشود *



تایید

تشویق هر دانش اموز فقط در فضای خصوصی بین معلم و دانش اموز باید صورت گیرد. *



تایید

تشویق به موقع هر فرد در حضور همه دانش اموزان باید صوورت گیرد. *



تایید

معلم می تواند برای دانش اموز پر تلاش خود هدیه ارسال کند. *



تایید

تشویق در کلاس درس در حضور همه دانش اموزان نباید صورت گیرد. *



تایید

هیچ گونه راه تشویقی در فضای مجازی برای توجه دانش اموزان به کلاس درس اثر گذار نیست. *



تایید

ارسال ویس و استیکر های تشویقی حین تدریس مناسب نیستند. *



تایید

صدا زدن نام دانش اموز برای تشویق موجب حواس جمعی اعضای کلاس میشود *



تایید

فرستادن استیکر های تشویقی موجب شلوغی کلاس میشود. *



تایید

تاثیر ویس های تشویقی کوتاه بیشتر است *



تایید

دانش اموزان نسبت به روش های تشویقی متنوع علاقه قابل توجهی نشان می دهند. *



تایید

ارسال مدام استیکر های تشویقی کار امدی خود را از دست می دهند . *



تایید

فرستادن استیکر های تشویقی در کلاس درس کاری بیهوده است. *



تایید

یکی از مهم ترین راه های تشویق، تشویق کلامی است *



تایید

نیمی از روش های تشویق حضوری، در فضای مجازی قابل اجرا نیست *



تایید

 والدین نقش مهمی در انجام تشویق در فضای مجازی دارند *



تایید

شوخ طبعی و فضای شاد در کلاس موجب تشویق دانش آموزان و انگیزه آنان برای یادگیری است. *



تایید

در کلاس مجازی به علت نبود دانش آموزان در کنار معلم باید جهت انجام تشویق دقت بیشتری صورت گیرد. *



تایید

مشارکت دادن دانش آموزان با طرح سوالات جذاب موجب تشویق آنها در شرکت در بحث های کلاسی و یادگیری می شود. *



تایید

دانش آموزان ضعیف و متوسط بیش تر از دانش آموزان زرنگ نیار به تشویق دارند *



تایید

خلاقیت معلم در تدریس باعث تشویق دانش آموزان در یادگیری میشود. *



تایید

نمایش تصویر و صدا تاثیر بیشتری نسبت به ارتباط متنی در تشویق دانش آموزان برای یادگیری دارد. *



تایید

در کلاس های مجازی ،تشویق کلامی از غیر کلامی موثرتر است. *



تایید

تشکیل گروه مجازی برای دانش آموزان برای تشویق آنان به کار گروهی و یادگیری موثر است. *



تایید

تشویق در کلاس درس حضوری از تشویق در فضای مجازی مهم تر و ضروری تر است *



تایید

تشویق در پیشرفت و افزایش بهره وری کلاس نقش مهمی دارد . *



تایید

یکی از راه های تشویق این هست که چند نفر از دانش آموزان را در ویس های که در کلاس ارسال میشود نام برد و با لحن خوب و هیجان زده تشویق کرد *



تایید