شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی ارزشیابی کیفی توصیفی به صورت دیجی فرم

مدرسه غیرانتفاعی ریحانه دانش

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
1.آیا بازخورد سه مرحله ای و توصیفی نسبت به بازخوردهای کلیشه ای و یا نمره تاثیر بیشتری در ایجاد انگیزه دانش آموز داشته است؟ *



تایید

۲.آیا تکالیف مهارت محور نقش مثبتی در پیشرفت دانش آموز داشته است؟ *



تایید

۳.آیا ارزشیابی در حین تدریس در روند یادگیری نقش مثبتی داشته است؟ *



تایید

۴.آیا ارزشیابی توصیفی توانسته است پیوند بین مدرسه و خانواده را بهبود ببخشد؟ *



تایید

۵.آیا تنوع در آزمون ها(عملکردی،مدادکاغذی،تشخیصی و....) تاثیر مثبتی در روند یادگیری دانش آموزان داشته است؟ *



تایید

۶.آیا ارائه تکالیف با توجه به نیاز و توانایی دانش آموزان در ایجاد انگیزه در جهت انجام به موقع و درست تکالیف،موثر بوده است؟ *



تایید

۷.آیا مشارکت دانش آموزان در امر تدریس تاثیری در یادگیری بهتر آن ها داشته است؟ *



تایید

۸.آیا پوشه کار دانش آموزان در ارزیابی یادگیری آنها میتواند نقش مهمی را ایفا کند؟ *



تایید

۹.آیا پوشه کار و جمع آوری اطلاعات و تحقیقات و ثبت آزمایشات در روند یادگیری دانش آموزان موثر است؟ *



تایید

۱۰.آیا شرایط فیزیکی کلاس ها و آمار دانش آموزان جهت رسیدن به اهداف ارزشیابی کیفی و توصیفی متناسب است؟ *



تایید