آزمون امتحان تفکر و سواد رسانه ای نوبت دوم به صورت دیجی فرم

مدت زمان پاسخگویی به سوالات 30 دقیقه می باشد که در پاسخ به سوالات توجهات قطع کافی داشته باشید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد

نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *

شماره کلاس خود را وارد نمایید *

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *

سواد رسانه  ای اصرار دارد که مخاطبان...... فعال  شوند و مخاطبان فعال ....... شوند. (1 نمره)

امکان برداشت ارزش‌های متفاوت از یک پیام در مکان‌های مختلف را .......... و ساختار و گونه‌های ارائه پیام را .............می گویند. (1 نمره)

به پیام های پنهان و غیرمستقیمی که تولیدکننده پیام با بهره گیری هدفمند از فنون اثرگذاری بر مخاطب در لایه زیرین تولید رسانه‌ای جاسازی کرده است ........می گویند . (0.5 نمره)

الگوی فرهنگی که توسط بخشی از افراد جامعه پذیرفته و دارای یک دوره زمانی نسبتاً کوتاه است. (0.5 نمره)

کدام یک از پیامدهای پیروی از کلیشه بدن برای فرد و جامعه می باشد. (1 نمره)

فن......... در ایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد. (0.5 نمره)

کلمات در تصاویری که مفاهیمی بزرگ را به ذهن ما می آورند به کدام فن از فنون اقناع اشاره دارد؟ (0.5 نمره)

شیوه ای است برای ترغیب کسی که به شما برای رسیدن به هدف تان کمک می کند. (1 نمره)

کدام یک از چالش های آموزش مجازی نمی باشد؟ (1 نمره)

 این پدیده می‌تواند موجب اضطراب و سردرگمی افراد و ناتوانی در تصمیم گیری و انتخاب یا صرف‌نظر کردن از همه یا بخشی از اطلاعات شود. (1 نمره)

تولید کنندگان تبلیغات سینمایی و برنامه های تلویزیونی از .......... برای لاغر بودن استفاده می کنند تا محصولات خود را به فروش برسانند. (1 نمره)

این سامانه برای بازشناسی به کار می‌رود و در آن از ریزتراشه برای دستیابی به اهداف استفاده می گردد. (0.5 نمره)

 استفاده از قابلیت های......... می تواند به برجسته سا زی موضوعات در رسانه ها کمک کند. (0.5 نمره)

........ قدیمی‌ترین و ریشه دار ترین نهاد انسانی است. (0.5 نمره)

برای اینکه رسانه ها وسیله رشد و اعتلای ما -و نه مانع شکوفایی استعدادها- باشند باید با........... سراغ استفاده از رسانه‌ها برویم. (1 نمره)

......... یعنی نشان دادن واقعیت به شکلی خاص. (0.5 نمره)

به بافت تاریخی و زمینه اجتماعی که در آن پیام ارسالی از سوی فرستنده ممکن است دارای معانی جدید وفرامتن شود ...... می گویند. (1 نمره)




در حال ذخیره اطلاعات...
تا دریافت کدپیگیری منتظر بمانید
متاسفانه اطلاعات شما ثبت نشد.
به هیچ وجه از این صفحه خارج نشوید
مجددا ثبت نهایی را انتخاب کنید تا کد پیگیری را دریافت کنید
موارد اجباری را تکمیل کنید