زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نوآوری و کارآفرینی پودمان چهارم به صورت دیجی فرم

باسلام
به زمان امتحان توجه کنید .
شهریور 1400

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

شما هر محصول یا خدمتی را که بخواهید بفروشید، باید مطمئن شوید شرکت تان را درست انتخاب کرده اید. (1 نمره)



تایید

.................. ، این فرصت را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است تا کالاها و خدمات را قبل از تصمیم گیری برای خرید، مورد بررسی و تجربه قرار دهند. باید از تکنولوژی های جدید و سرگرم کننده، برای جلب نظر مصرف کنندگان استفاده نمود. (1 نمره)



تایید

................... : محصول توسط تولیدکننده به خرده فروش ها و مغازه دارها داده می شود و آنها پول محصول را به تولیدکننده می دهند. از این به بعد تولیدکننده کاری با سرنوشت کالایش ندارد. (1 نمره)



تایید

............... ، فرایند شناخت و رفع نیازها و خواسته های مشتری و کسب درآمد است که این فرایند به مردم برای خرید محصول و خدمت کمک می کند. (1 نمره)



تایید

.............. ، محصول براساس نیازهای یک قشر خاص از جمعیت طراحی شده است. (1 نمره)



تایید

.............. نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. (1 نمره)



تایید

............... ، محصول ما طوری طراحی می شود که همه می گویند این محصول به قیمتش می ارزد. (1 نمره)



تایید

همه محصولات یا خدمات به یکی از این ده روش به دست مشتری می رسند. (1 نمره)



تایید

 بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل، انتخاب راه های درست ارتباطی بین شما و مشتری ها است. (1 نمره)



تایید

مجموعه ای از یک سبک تبلیغ با صدای بلند «بذار بهت بگم...» (1 نمره)



تایید

................ : اول عمده فروش ها محصول را از تولیدی می خرند و بعد آنها محصولات را در بین خرده فروش ها توزیع می کنند. (1 نمره)



تایید

.......................... ، عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان، آن را بسیار موفق تر می کند. (1 نمره)



تایید

................ : محصولات اول به واسطه (شرکت یا فرد) فروخته می شود، سپس، واسطه آنها را به دست عمده فروش می رساند و بعد عمده فروش به خرده فروش و در نهایت خرده فروش به مشتری می فروشد. (1 نمره)



تایید

.................. ، محصول ما به گونه ای طراحی می شود که همه به خاطر کیفیتش حاضرند آن را خریداری نمایند. (1 نمره)



تایید

............ ، محصول با کیفیتی بسیار شبیه کیفیت رقبا تولید شده است، اما قیمت پایین تری دارد. (1 نمره)



تایید

.................... را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که بایستی با توجه به پنج حوزۀ حواس، احساسات، تفکرات، اعمال و ارتباطات، مورد بازبینی قرار بگیرد. (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری را روش قیمت گذاری ........ میگویند. (1 نمره)



تایید

............... مجموعه ای از چند روش نرم، با صدای آرام و نامحسوس می باشد. (1 نمره)



تایید

.............. : محصول به صورت مستقیم توسط تولید کننده به مشتری فروخته می شود. مشتری هم بدون واسطه آن را دریافت می کند. (1 نمره)



تایید

روش های زیادی برای قیمت گذاری محصول وجود دارد. یکی از معروف ترین این روش ها ..................... است. (1 نمره)



تایید