شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه توانمند سازی و هوش رهبری به صورت دیجی فرم

پاسخ دهنده گرامی: پرسشنامه ای که در اختیار شماست جهت انجام کار پژوهشی پایان نامه کارشناسی ارشد اینجانب با عنوان «نقش توانمند سازی و هوش رهبری مدیران بر کیفیت آموزش مجازی مدارس ابتدایی »تهیه شده است . لطفاً خودتان را در هر یک از سوالات ارزیابی کنید و مشخص کنید هر یک از برنامه های زیر را تا چه حدی تجربه کرده اید. با تشکر از همکاری شما و زمانی که برای پر کردن پرسشنامه اختصاص می دهید .لطفا قبل از پاسخگویی به سوالات پرسشنامه، نسبت به تکمیل اطلاعات ذیل اقدام فرمایید. با احترام  هادی رسولی فر دانشجوی کارشناسی ارشد



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

آخرین مدرک تحصیلی: *



تایید

سلبقه خدمت: *



تایید

سابقه مدیریت: *



تایید

1. استفاده از فرايند چرخه هاي بهبود كيفيت به طور مستمر *



تایید

2. اعمال مديريت و رهبري كارآمد و اثر بخش در مدارس *



تایید

3. اعمال مديريت مبتني بر فرايند در مدارس *



تایید

4. اعمال مدريت تغيير در مدارس *



تایید

5. تأكيد بر رويكرد مشتري مداري در آموزش و پرورش *



تایید

6. فراهم كردن منابع و اطلاعات مورد نياز مديران مدارس *



تایید

7. برنامه ريزي پرورش و بالندگي مديران مدارس *



تایید

8. ايجاد و توسعه ي محيط خلاق و نوآور در مدارس *



تایید

9. يادگيري چگونگي كاربرد ابزارهاي ICT *



تایید

10. تسلط در كاربرد ICT در آموزش و پرورش *



تایید

11. شناخت ابزارهاي فناوري اطلاعات وارتباطات *



تایید

12. درك زمان مناسب براي كار بست ICT *



تایید

13. هدفگذاري به كمك زيردستان *



تایید

14. تشكيل گروه هاي خودگردان و خود راهبر *



تایید

15. توسعه ي مشاركت مديران در تصميم گيري هاي مربوط به مدارس *



تایید

16. تفويض اختيارات بيشتر به مدارس *



تایید

17. شفاف نمودن وظايف و نقش هاي مديران مدارس *



تایید

18. پاسخگو نمودن مديران مدارس در برابر عملكرد خويش *



تایید

19. مشخص كردن هدف ها و استراتژي هاي مدارس در راستاي هدف هاي كلان آموزش و پرورش *



تایید

20. اعمال مديريت دانش در آموزش و پرورش *



تایید

21. تسهيل و تسريع ارتباطات سازماني در آموزش و پرورش *



تایید

22. طراحي ساختار سازماني پاسخگو در آموزش و پرورش *



تایید

23. درك ضرورت جهاني شدن آموزش و پرورش *



تایید

24. ايجاد بصيرت مشترك در مديران مدارس *



تایید

25. افزايش رضايت شغلي مديران مدارس *



تایید

26. درك نيازهاي مختلف مديران *



تایید

27. تقويت اعتماد به نفس در مديران مدارس *



تایید

28. افزايش امنيت شغلي مديران *



تایید

29. اعمال مديريت پاسخگو و مسئوليت پذير *



تایید

30. افزايش تعهد و وجدان كاري مديران مدارس *



تایید

31. ايجاد نگرش مثبت به كار در مديران *



تایید

32. افزايش روحيهِ مساعدت و همكاري در مديران *



تایید

33. ارائه ي سيستم بازخورد مناسب به عملكرد مديران *



تایید

34. اعمال سبك مديريت مشاركتي در مدارس *



تایید

35. شناخت و معرفي مديران موفق و كارآفرين *



تایید

36. ارائه ي الگوي مديريت اثر بخش و كارآمد در مدارس *



تایید

37. ايجاد انگيزه ي رهبري در مديران مدارس *



تایید

38. تشويق و تقويت روحيه ي خود كنترلي در مديران *



تایید

39. ايجاد و تقويت روحيه ي خود ارزشيابي در مديران *



تایید

40. افزايش روحيه ي خود مديريتي و خود راهبري *



تایید

41. ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪي در ﻣﺪﻳﺮان ﻣﺪارس *



تایید

42. ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻰ در ﻣﺪﻳﺮان ﻣﺪارس *



تایید

43. ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﻣﺆﺛﺮ ﺑﻮدن در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

44. ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﺣﻖ اﻧﺘﺨﺎب در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

45. ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﻣﻌﻨﺎداري در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

46. اراﺋﻪي ﭘﺎداش ﻣﺒﺘﻨﻰ ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد *



تایید

47. ارﺗﻘﺎي ﺗﻮاﻧﺎﻳﻰ رﻳﺴﻚ ﭘﺬﻳﺮي در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

48. دادن اﺳﺘﻘﻼل ﻋﻤﻞ ﺑﻪ ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

49. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﻫﺎي ﻗﺒﻠﻰ در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

50. اﻋﺘﻤﺎد ﺳﺎزي در رواﺑﻂ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ *



تایید

51. ﺗﺮﻏﻴﺐ ﻫﺎي ﻛﻼﻣﻰ ﻳﺎ اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ *



تایید

52. ﺑﺮاﻧﮕﻴﺨﺘﮕﻰ ﻫﻴﺠﺎﻧﻰ ﻣﺪﻳﺮان ﻣﺪارس *



تایید

53. ﺗﻘﻮﻳﺖ اﺣﺴﺎس ﺧﻮدﻛﺎر آﻣﺪي در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

54. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﺧﻮد آﻏﺎزﮔﺮي در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

55. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﺧﻮد ﻣﺸﺎﻫﺪه ﮔﺮي در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

56. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﺧﻮد ﻛﻨﺘﺮﻟﻰ در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

57. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﺧﻮد ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻛﻨﺘﺮﻟﻰ در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

58. ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﺧﻮد ﻗﻀﺎوﺗﻰ در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

59. ﺷﻨﺎﺧﺖ و ﻗﺪرداﻧﻰ از ﻋﻤﻠﻜﺮد ﻣﺪﻳﺮان ﻣﺪارس *



تایید

60. اﻓﺰاﻳﺶ اﺣﺴﺎس ﺗﻌﻠﻖ ﻣﺪﻳﺮان ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن *



تایید

61. اﻓﺰاﻳﺶ ﻣﺴﺆﻟﻴﺖ ﭘﺬﻳﺮي در ﻣﺪﻳﺮان *



تایید

62.من به راحتی با افراد حرف می زنم. *



تایید

63. من فهم خود از نیازهای دیگران را نشان میدهم. *



تایید

64. در مواقع نیاز، برای گوش دادن به همکارانم وقت می گذارم. *



تایید

65. به همکاران بازخورد سازنده می دهم. *



تایید

66. من می توانم یک گفتگو را به منظور ارائه ایده های خودم قطع کنم. *



تایید

67. به طور منظم برای همکارانم بازخورد فراهم می کنم. *



تایید

68. در همکارانم اشتیاق به کار ایجاد می کنم. *



تایید

69. خلاق بودن را به همکاران الهام بخشی می کنم. *



تایید

70. کاری می کنم که دیگران خود را مهم احساس کنند. *



تایید

71. به خوبی با دیگران ارتباط برقرار می کنم. *



تایید

72. افراد را به پدیرش مسئولیت در توسعه گروه برمی انگیزم. *



تایید

73. می توانم بدون احتیاط عمل کنم. *



تایید

74. تلاش برای کار با شیوه های جدید را تشویق می کنم. *



تایید

75. به افزایش رضایت شغلی در گروه کمک می کنم. *



تایید

76. اهداف قابل اندازه گیری تعیین می کنم. *



تایید

77. من در رسیدن به اهدافم مشکل دارم. *



تایید

78. من برآورده شدن اهداف را پیگیری می کنم. *



تایید

79. فعالیتها را به طور مؤثر طراحی می کنم. *



تایید

80. کاری را که شروع کردم، تمام می کنم. *



تایید

81. همیشه برنامه ای برای تحقق اهداف تعیین شده دارم. *



تایید

82. استراتژیهایی را برای تحقق اهداف تعیین شده، مشخص می کنم. *



تایید

83. در جهت اهداف تعیین شده، کارها را طبق برنامه زمانبندی انجام میدهم. *



تایید

84. همیشه بخشنامه هارا پیگیری می کنم. *



تایید

85. مسئولیت فعالیتها را حتی اگر سخت باشد، به عهده می گیرم. *



تایید

86. به ارتقاء دیگران توجه دارم. *



تایید

87. از اشتباهاتم درس می گیرم. *



تایید

88. ایده ها و فکرهایم را دوباره بررسی می کنم. *



تایید

89همکارانم را نسبت به درک چگونگی ارتباط بخشهای مختلف سازمان با هم توانمند می کنم. *



تایید

90.به صورت مثال زدنی، رهبری می کنم. *



تایید

91.بازخوردهای دیگران را می پذیرم. *



تایید

92. در رهبری، یک رویکرد اخلاقی را نشان می دهم. *



تایید

93.در رهبری، یک رویکرد معنوی را نشان میدهم. *



تایید

94. بر اساس ارزشهایم عمل می کنم. *



تایید

95. مثال خوبی برای همکارانم هستم. *



تایید

96. همکاران را به درک کلیت سازمان، تشویق می کنم. *



تایید