زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان تفکر و رسانه به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

پیام عکس زیر چیست؟ (1 نمره)
دریافت سوال 8



تایید

بازنمایی یعنی؟ (1 نمره)



تایید

هدف اصلی رسانه در انگاره سازی، تعمیم در ذهن مخاطب است (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از موارد مهم فنون اقناع است؟
الف) ترس
ب) افراد زیبا
ج) تداعی معانی 
د) همه موارد
(1 نمره)



تایید

پیام تصویر زیر را بیان نمایید (1.5 نمره)
دریافت سوال 13



تایید

رسانه زرد،  به رسانه ای گفته می شود که با استفاده از روش های عوام گرایانه می کوشد، مخاطبان بیشتری جذب کند؛ بی آنکه دغدغه انتقال اطلاعات درست، مصلحت های عمومی، توازن و بی طرفی و سود و زیان اجتماعی و اخلاقی آن را داشته باشد (1 نمره)



تایید

فنون اقناع تعریف کنید و برای هر کدام مثالی بزنید. (2 نمره)



تایید

کدام گزینه از معایب آموزش مجازی است؟ (1 نمره)



تایید

روش های که در مجموع برای قانع کردن مخاطب به کار می رود را ....... می گویند. (0.75 نمره)



تایید

به نوعی بازنمایی که هر بار که به یاد مفهوم، شخص و گروه می افتیم بلافاصله انگاره ساخته شده و توسط رسانه در ذهن ما یادآور می شود ودر قضاوت و تصمیم گیرهای ما نسبت به پیرامون تاثیر گذار است ..................نام دارد.  (1 نمره)



تایید

پیام عکس زیر چیست؟ (1 نمره)
دریافت سوال 9



تایید

جدول زیر را کامل کنید (2 نمره)
دریافت سوال 16



تایید

پیام عکس زیر چیست (0.75 نمره)
دریافت سوال 10



تایید

الف) مزایای آموزش های مجازی بیان کنید.( ۳ مورد)
ب) معایب اموزش های مجازی ذکر کنید( ۲مورد)
(2 نمره)



تایید

نام روزنامه زیر را بنویسید (1 نمره)
دریافت سوال 12



تایید

خیلی وقت ها اخبار و اطلاعات به همراه رنگ و لعاب زیاد و با استفاده از کلمات فریبنده و جذاب ارائه می شود و ممکن است ما را ساعت ها به خود مشغول کند؛ اما با کمی دقت در این گونه پیام ها، متوجه می شویم که بر خلاف ظاهر فریبنده و جذابشان، محتوایی سطحی و توخالی دارند و علیرغم سرگرم کنندگی و جالب بودن، ارزش چندانی ندارند و اطلاعاتی ارزشمند به ما اضافه نمی کنند. به این نوع اخبار و اطلاعات، ..............‌‌‌‌‌‌......‌‌گفته می شود (1 نمره)



تایید

فرستندگان از ارسال پیام به دنبال چه اهدافی هستند؟ (1 نمره)



تایید