زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون دوره آفلاین پرورش کارمندان به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد پرسنلی خود را وارد نمایید *



تایید

1. کدام جمله در خصوص افراد دشوار نادرست است؟ (1 نمره)



تایید

2. کدام یک از خصوصیات افراد گلایه کن نمی باشد: (1 نمره)



تایید

3. "تعامل موثر با افراد دشوار" به چه معناست؟ (1 نمره)



تایید

4. "این فرد می تواند به خاطر حصار ارتباطی پیرامونش به شدت غیرقابل نفوذ باشد" این جمله توصیف کدام سنخ از افراد دشوار می باشد؟ (1 نمره)



تایید

5. درون هر فرد منفی باف ظرفیتی برای ................... و ................ بر تکالیف وجود دارد. (1 نمره)



تایید

6. " اگر این افراد قدرت دانش و اطلاعات رو دوست دارند این فرصت را در اختیارشان بگذارید و آنها را به آموزش های مختلف بفرستید" این راهکار در خصوص کدام نوع از افراد دشوار کارساز می باشد؟ (1 نمره)



تایید

7. این دسته از افراد به جای رویارویی با استرس شان، با تعلل و در نظر نگرفتن راه های جایگزین باعث آزردگی همکاران خود در محیط کار می شوند: (1 نمره)



تایید

8. چرا استفاده از کلمه "ما" در رویارویی با روسای دشوار اهمیت بسزایی دارد؟ (1 نمره)



تایید

9. در بطن هر مشکل بین فردی یک کلمه مهم نهفته است : (1 نمره)



تایید

10. قانون طلایی در رابطه با مسائل دشوار چیست؟ (1 نمره)



تایید

11. به منظور جلوگیری از غافلگیری مجدد توسط افراد دشوار در جلسات، چه راه حلی مناسب به نظر می رسد؟ (1 نمره)



تایید

12. راهکارهای مواجهه با کارکنان تنبل در محیط کاری : (1 نمره)



تایید

13. کدام مورد از روش های به مشارکت طلبیدن کارکنان می باشد؟ (1 نمره)



تایید

14. از علل تبدیل شدن روسای بد به روسای قلدر و زورگو : (1 نمره)



تایید

15. در هنگام مواجهه با فردی که کنترلش را از دست داده چه راهکاری مناسب تر است؟ (1 نمره)



تایید

16. کارکنان با اعتماد به نفس پایین معمولا ...................... هستند. (1 نمره)



تایید

17. کدامیک از جملات زیر در مورد خصوصیات افراد "کمال گرا" صحیح می باشد؟ (1 نمره)



تایید

18. عبارت "بهره برداری ناعادلانه و غیرمنصفانه از دیگران در راستای منفعت شخصی" تعریف کدام یک از موارد زیر می باشد؟ (1 نمره)



تایید

19. شرایط و افراد دشوار با استفاده از ..................... خنثی می شوند. (1 نمره)



تایید

20. کدام گزینه از نشانه های افول روحیه کاری بین کارکنان نمی باشد : (1 نمره)



تایید

21. کدام گزینه با "ادعای مکرر ابتلا به بیماری" در کارکنان مرتبط است؟ (1 نمره)



تایید

22. نحوه درست برخورد با کارکنان ایرادگیر در کدام گزینه آمده است؟ (1 نمره)



تایید

23. ...................... یکی از فرساینده ترین عوامل تاثیر گذار بر فرهنگ سازمانی است. (1 نمره)



تایید

24. مدیریت درست شایعه در سازمان به چه صورت است؟ (1 نمره)



تایید

25. نحوه تعامل با یک ارباب رجوع دشوار در کدام گزینه قید شده است؟ (1 نمره)



تایید

26. کدام گزینه مراحل تعامل با یک فرد شاکی را به ترتیب نشان می دهد؟ (1 نمره)



تایید

27. کدام گزینه در خصوص افراد "کاربلد" در جلسات صحیح نمی باشد ؟ (1 نمره)



تایید

28. "هر اندیشه جدید را به عنوان یک حمله شخصی به رفتار یا دانششان تلقی می کنند" این عبارت در توصیف چه شخصیتی می باشد؟ (1 نمره)



تایید

29. کدامیک از خصوصیات افراد "ایرادگیر" نمی باشد : (1 نمره)



تایید

30. کدام مورد جزو چهار عنصر اصلی تغییر نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید