زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نوبت دوم تفکر و سواد رسانه1400 به صورت دیجی فرم

🔔🔔🔔🔔توجه  توجه توجه🔔🔔🔔🔔🔔
دانش آموزان عزیر به مدت زمان آزمون توجه کنید. به تمامی سوالات با دقت و حوصله پاسخ داده و پس از پاسخ گویی به تمامی سوالات گزینه تائید و ثبت نهایی را حتما بزنید و منتظر شوید تا کد پیگیری را دریافت نمائید.
 نام و نام خانوادگی،نام مدرسه و نام کلاس خود را بنویسید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

هدف تولید کنندگان رسانه، مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای آن هاست؟  (1 نمره)



تایید

به اخبار و اطلاعاتی که علی رغم استفاده از کلمات فریبنده و جذاب، محتوایی سطحی و توخالی دارند و اطلاعات ارزشمند به ما اضافه نمی کنند چه می گویند؟ (1 نمره)



تایید

کدام مورد از مصداق های بی اخلاقی در فضای رسانه ای می باشد؟ (1 نمره)



تایید

الگوهای فرهنگی که توسط بخشی از افراد جامعه پذیرفته می شود و دارای یک دوره زمانی نسبتا کوتاه است و سپس فراموش می شود چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

در رسانه های ............‌‌‌‌‌ امکان تعامل مستقیم و فوری با مخاطب وجود ندارد؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب حق دارد که منابع رسانه ای متعدد و سالمی در دسترس داشته باشد تا بتواند آنچه را مناسب نیاز اوست انتخاب کند، به کدامیک از حقوق مخاطب مربوط می شود؟ (1 نمره)



تایید

کدام مورد جزو چالش های آموزش مجازی می باشد؟ (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست؟ (1 نمره)



تایید

ویژگی مشترک همه ی متون رسانه ای .............است؟ (1 نمره)



تایید

پژوهشگران حوزه تلفن همراه، فرهنگ جدید را چه می نامند؟ (1 نمره)



تایید