زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درس بازاریابی دوره مدیران فنی بند ب مدرس ( جناب آقای دیناری ) به صورت دیجی فرم

با سلام و آرزوی موفقیت، لطفا با دقت به سوالات پاسخ دهید.تعداد سوالات:18بارم بندی: 20 نمره

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 12 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

تولید و مصرف همزمان خدماتی مثل خدمات مسافرتی، به کدام ویژگی خدمات اشاره دارد؟ (1.25 نمره)



تایید

HUB خاورمیانه؟ (1.25 نمره)



تایید

Mission یعنی؟ (1.25 نمره)



تایید

یکی از اصول هفت گانه اختصاصی بازاریابی در صنعت گردشگری؟ (1 نمره)



تایید

چهار عنصر اصلی آمیخته بازاریابی کدامند؟ (1 نمره)



تایید

Marketing mix یعنی چه؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از موارد ذیل جزو متغیرهای تقسیم بندی بازار نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

مذهب، نژاد، درآمد و تحصیلات جزو کدامیک از متغیرهای تقسیم بازار محسوب می شوند؟ (1 نمره)



تایید

مراحل چهارگانه چرخه عمر محصول کدامند (به ترتیب)؟ (1.25 نمره)



تایید

مشخص ترین محدودیت تقسیم بندی بازار کدام است؟ (1 نمره)



تایید

بهترین بخش از بازار کدام است؟ (1 نمره)



تایید

به تحلیل نقاط ضعف و قوت فرصت ها و تهدیدهای یک کسب و کار اشاره دارد؟ (1.25 نمره)



تایید

وفاداری به نام تجاری جزو کدامیک از متغیرهای تقسیم بندی بازار است؟ (1 نمره)



تایید

دقیق ترین آمار موجود در حال حاضر در صنعت گردشگری مربوط به کدامیک از موارد ذیل است؟ (1.25 نمره)



تایید

تحقق اهداف یک سازمان در گرو چیست؟ (1.25 نمره)



تایید

ورود رقبا به بازار خدمات مسافرتی با کدامیک از موارد ذیل مرتبط است؟ (1.25 نمره)



تایید

کدام یک از موارد ذیل جزو مزایای تقسیم بندی بازار نیست؟ (1 نمره)



تایید

دو مانع اساسی و مهم در بازاریابی گردشگری کدامند؟ (1 نمره)



تایید