شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتریان پوشاک به صورت دیجی فرم



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

میزان تحصیلات *



تایید

1. از بازاریابی الکترونیک برای تبلیغات و بازاریابی فروش پوشاک استفاده می‌شود *



تایید

۲. از بازاریابی اینترنتی برای فروش آنلاین پوشاک استفاده می‌شود *



تایید

۳. از بازاریابی الکترونیک برای عرضه خدمات پس از فروش استفاده می‌شود *



تایید

۴. از بازاریابی الکترونیک برای تحقیقات بازاری استفاده می‌شود. *



تایید

۵.بازاریابی الکترونیک اطلاعاتی راجع به بازار فراهم می‌کند *



تایید

۶.بازاریابی الکترونیک اطلاعاتی راجع به رقبا فراهم می‌کند *



تایید

۷. بازاریابی الکترونیک اطلاعاتی راجع به اجناس فراهم می‌کند. *



تایید

۸. در بازاریابی الکترونیک باید تعهد زیادی به خدمات‌دهی به مشتریان داشته باشد *



تایید

۹. بازاریابی الکترونیک لازمه موفقیت در صادرات، تامین منابع مالي و انساني برای بازارهای بين المللي است *



تایید

۱۰. در بازاریابی الکترونیک باید اهمیت رشد صادرات برای کارکنان توضیح داده شود. *



تایید

۱۱. فروشگاه های موفق براي تجربه بازاریابی الکترونیک ارزش زیادی قائل هستند *



تایید

۱۲. یافتن مشتريان جديد در صنعت پوشاک راهکار موثری برای رشد بازارهای بین المللی است. *



تایید

۱۳. لازم است در بازارهای فعلی نیز مشتریان جدیدی برای محصولات سازمان شناسایی شوند. *



تایید

۱۴. افزايش تعداد مشتريان در بازار یکی از شاخص‌های اصلی رشد بازاریابی الکترونیک است *



تایید

۱۵. بازاریابی الکترونیک  اطلاعاتی راجع به مشتریان فراهم می‌کند. *



تایید