زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر وسواد رسانه ای. به صورت دیجی فرم

سلام وقت شما بخیر

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

مفهوم خطی فرستنده -گیرنده ،
مفهوم دایره ای وپیچیده  به ترتیب بیان کنید که مربوط به کدام رسانه می باشد
(1 نمره)



تایید

تاثیر پیام هی رسانه ای  فقط منحصر به سبک زندگی نمی باشد (1 نمره)



تایید

چه عاملی شناخت حقوق متقابل رسانه ها را به امری ضروری تبدیل کرده است (1 نمره)



تایید

اگر امتیاز کل شما  در جدول نوع مخاطب ۴۰باشد جز کدام مخاطب می باشید (1 نمره)



تایید

اگر در مرحله ی تصمیم نهایی عمل قبول نوآوری اتفاق افتد فقط به صورت نامتوالی انجام می شود (1 نمره)



تایید

در کدام مرحلهی انتشار نوآوری  نگرش مثبت و منفی نسبت به فناوری شکل می گیرد.  (1 نمره)



تایید

کدام جز خصوصیات مخاطب فعال از منظر صاحب نظران نیست؟ (1 نمره)



تایید

در سطح مصرف و توليد رسانه اي....... نقش كليدي دارد (1 نمره)



تایید

1. دشواري مخاطب شناسي در چیست؟



تایید

این توضیح مربوط به چه دیدگاهی می باشد
وسایل ارتباط جمعی، ابزاری اجتماعی-فرهنگی به معنای عالی آن است
(1 نمره)



تایید