شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه کیفیت آموزش مجازی به صورت دیجی فرم

با سلام این پرسشنامه جهت بررسی کیفیت آموزش مجازی از ابتدای این آموزش تا الان طراحی شده است.



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

هدف های هر درس در ابتدای آن مشخص شده بود. *



تایید

هدف های هر مبحث همه آنچه را که باید یاد گرفته شود به صورت روشن بیان می کردند. *



تایید

هدف های درس به گونه ای تدوین شده بودند که مبین انتظارات دوره از ما بود. *



تایید

محتوای ارائه شده با هدف های درس هم خوانی کامل داشت. *



تایید

محتوا به شیوه های مختلفی ارائه شده بود؛ آنگونه که می توانستم مطابق سبک و سرعت خود دریافت کنم . *



تایید

هر مبحث با چکیده شروع می شد و با نتیجه گیری به پایان می رسید. *



تایید

محتوای درس ارائه شده به روز بود. *



تایید

محتوا از ساده به پیچیده و از مفاهیم نظری به مفاهیم عملی سازماندهی شده بود. *



تایید

محتوای درس موجب ایجاد علاقه در من گردید. *



تایید

محتوای درس به صورت چند رسانه ای (متن،صدا،انیمیشن و...)ارائه شده بود. *



تایید

صدا یا تصویر مربوط به یک مطلب در مجاورت و نزدیکی آن قرار داده شده بود. *



تایید

صدا یا تصویر مربوط به یک مطلب یا مفهوم همزمان با ارائه آن مطلب ارائه شده بود. *



تایید

صوت و تصویر گنجانده شده در محتوا کاملا مرتبط با مطالب و مفاهیم مورد نظر بود. *



تایید

محتوا حواس دیداری و شنیداری مارا درگیر می کرد. *



تایید

تصویر و متن (چندرسانه دیداری)و صدا در ارتباط با یک مفهوم یا مطلب به کار گرفته شده بود. *



تایید

استاد به تدریس آنلاین علاقه مند بود. *



تایید

میزان ارتباط و تعامل با استاد رضایت بخش بود. *



تایید

استاد فرصت های مختلفی را برای تعامل با دانشجویان ایجاد می کرد. *



تایید

استاد در این درس برای تعامل با ما پیشگام بود. *



تایید

درس به گونه ای سازماندهی شده بود که می توانستم درباره تکالیفم با دانشجویان دیگر بحث کنم. *



تایید

فعالیت ها و تکالیف فرصت هایی را برای تعامل دانشجویان با یکدیگر فراهم می ساختند. *



تایید

درس به گونه ای بود که دانشجویان تشویق می شدند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و ازتجارب همدیگر بهره ببرند. *



تایید

از این که می توانستم با همکلاسی هایم در تعامل بوده و همکاری نمایم خوشحالم. *



تایید

سوالاتم درباره تکالیف درسی بلافاصله پاسخ داده می شدند. *



تایید

سوالاتم درباره نحوه استفاده از سیستم و مشکلاتم در این خصوص بلافاصله پاسخ داده می شدند. *



تایید

استاد نسبت به مقالات یا پروژه های درس بازخورد سازنده و آگاهی بخش ارائه می داد. *



تایید

هرگاه کار های کلاسی خود را به استاد ارائه می دادم بازخورد دریافت می کردم. *



تایید

بازخورد استاد آنقدر آگاهی دهنده و جامع بود که تکلیفم را براساس آن اصلاح می کردم. *



تایید

تعداد تکالیف و زمان انجام آنها مناسب بود. *



تایید

درس مجازی این امکان را به من می داد که تکالیفم را در محیط های یادگیری متنوعی کامل کنم.  *



تایید

در این درس محتوا،فعالیت ها و تمرین ها به گونه ای تدوین گردیده بود که پاسخگوی نیاز های تحصیلی و شغلی من بود. *



تایید

زمان انجام تکالیف مرتبا به من یادآوری می شد. *



تایید

استاد نسبت به عقاید و دیدگاه های مختلف ، رفتاری محترمانه داشت. *



تایید

فعالیت ها و تکالیف درسی متنوعی برای دوره در نظر گرفته شده بود. *



تایید

انتخاب هایی درباره انواع فعالیت ها یا تکالیف درسی به من داده شده بود تا یادگیری خود را درباره مفاهیم نشان دهم. *



تایید

می توانستم در این دوره متناسب با سرعت یادگیری خودم پیش بروم. *



تایید

محیط درس(صفحات وب)به گونه ای طراحی شده بودند که می توانستم آن را مطابق میل و سلیقه خود مرتب کنم.  *



تایید

این درس از مثال هایی استفاده شده بود که نحوه انجام تکالیف را به روشنی بیان می نمود. *



تایید

در این واحد درسی انتظار استاد ازمن روشن بود. *



تایید

سطح دشواری تکالیف دوره مناسب بود. *



تایید

ویزگی های تکالیف و نحوه دریافت نمره به خوبی نشان دهنده انتظارات استاد از ما بود. *



تایید

این درس شامل تکالیفی بود که مستلزم تعامل بوده و پیوند ها یا مثال هایی از اینترنت داشت که مستقیما مرا در گیر فرایند یادگیری می ساخت. *



تایید

در این درس از تکالیف واقع گرایانه و فعالیت های حل مسئله که جالب بوده و برای کار بهتر به من انگیزه می داد استفاده شده بود. *



تایید

این دوره امکان داد که مسئولیت یادگیری خویش را برعهده گیرم. *



تایید

استاد یادگیرندگان را به بیان ایده های خود تشویق می کرد. *



تایید

در این دوره با تکالیفی مواجه می شدیم که یادگیری ما را آسان می ساخت. *



تایید

مواد یادگیری دوره (متن،مقالات و ابزار ها)مربوط و مفید بودند. *



تایید

جستجوی مسیر در محیط آنلاین مربوط به این درس آسان بود. *



تایید

حمایت های فنی و گزینه های راهنما پاسخگوی نیاز ها و دغدغه های من بود. *



تایید

مواد آموزشی سریع دانلود و واضح نمایش داده می شدند. *



تایید

دانلود مطالب استاد به آسانی انجام می شد . *



تایید

پیوند های موجود در درس مناسب و کافی بودند. *



تایید

منابعی که باعث غنی شدن محتوای دوره می شد در دسترس من قرار داشتند. *



تایید

ارزشیابی متناسب با هدف های برنامه بود. *



تایید

ملاک ارزشیابی و نمره دهی درس ها واضح و روشن بود. *



تایید

انتظارات و معیارهای واضحی برای ارزشیابی از تکالیف و نحوه انجام آن وجود داشت. *



تایید

دانشجویان این فرصت را داشتند که میزان پیشرفت خود را ارزشیابی کنند. *



تایید

به منظور ارزشیابی شیوه های مختلفی به کار گرفته شده بود(مانند:میزان حضور،تعامل،پروژه،مقاله،طرح). *



تایید

ارزشیابی در ابتدای هر مبحث و ضمن آموزش انجام می شد. *



تایید

فعالیت های گروهی ، پروژه و تهیه مقاله جزئی از ارزشیابی بودند. *



تایید