زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان درس 10 تا 15 تفکر 106 به صورت دیجی فرم

لطفا با توجه به زمان پاسخ های خود را ثبت کنید. ?️زمان باقی مانده شما در بالا سمت چپ نمایش داده میشود

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی و شعبه کلاسی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

پاسخ کامل دهید سوال۱: اغراق چیست؟(۱/۵نمره)



تایید

سوال۲: خبر چیست؟(۱نمره)



تایید

سوال۳: مخاطب چگونه در جریان رسانه ای دستکاری می‌کند؟(1نمره)



تایید

سوال ۴: اغراق در تلویزیون چگونه انجام می‌شود؟ (۱نمره)



تایید

سوال۵: مفهوم "تزیین" را بنویسید.(۱نمره)



تایید

سوال۶: بیشتر پیام‌های رسانه‌ای برای ....... و ......ساخته و فرستاده می‌شود.(۱نمره)



تایید

جا های خالی را کامل کنید. سوال۷: تبلیغات با روش های ....... و ...... موجب ترویج فرهنگ مصرف‌زدگی و تجمل گرایی می‌شود.(1نمره)



تایید

سوال۸: پیچیده ترین و ناشناخته‌ترین موجودات خلقت........ است.(0/5نمره)



تایید

صحیح یا غلط سوال ۹: مد الگویی فرهنگی است که توسط همه افراد جامعه، پذیرفته می‌شود و دارای دوره نسبتا کوتاه است و سپس فراموش میشود.(۰/۷۵نمره) □صحیح □غلط



تایید

سوال ۱۰: هدف تولیدکنندگان رسانه، مصرف کننده های منفعل، ساده و خام برای پیام‌های رسانه‌ای آنهاست.(۰/۵نمره) □صحیح □غلط



تایید

سوال۱۱: ارزش‌ها و دیدگاه‌های تولید کنندگان پیام در نگاه اول به راحتی قابل تشخیص نیست.(0/75نمره) □صحیح □غلط



تایید