زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مدیریت تولید به صورت دیجی فرم

آزمون مدیریت تولید( پودمان سوم)
مدرس: ملیحه شیردل


digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 15 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

1. شناخت راههای جدید برای توسعه محصول قدیمی مربوط به کدام مرحله میشود؟ (1 نمره)



تایید

2. از  عوامل موثر در بازاریابی کدام گزینه نیست؟ (1.5 نمره)



تایید

3. نیروی انسانی از موارد مورد توجه در کدام مورد است؟ (1.5 نمره)



تایید

4. بررسی عوامل علمی و فنی در کنار عوامل اجتماعی و اقتصادی از ارکان اساسی یافتن فرصتهای محصول جدید و همچنین توسعه محصولات موجود است. (1 نمره)



تایید

5. از جمله عواملی که باعث افزایش قیمت محصول میشود؟ (1.5 نمره)



تایید

6. توسعه مفهوم چندمین مرحله از مراحل توسعه محصول است؟ (1 نمره)



تایید

7. کدام یک از موارد زیر مفهوم بازارسنجی را نمیرساند؟ (1.5 نمره)



تایید

8. در این مرحله ما فقط ایده مناسب را انتخاب میکنیم، نه اینکه دنبال اثبات درستی آن ایده باشیم. (1.5 نمره)



تایید

9. با بررسی این مرحله تولیدکنندگان میتوانند تغییرات لازم را روی محصول اعمال کنند و در رابطه با نحوه ارائه محصول به بازار هم تصمیم گیری کنند. (1.5 نمره)



تایید

10. در هر حرفه ای برای پاسخگویی به نیازها......................... لازم است (1.5 نمره)



تایید

11. در این مرحله ابتدا نمونه محصول ساخته میشود و سپس آزمایش میشود: (1.5 نمره)



تایید