زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان پودمان 3 درس مدیریت تولید کلاس 201 هنرستان چهل شهید 20 بهمن 1400: به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 22 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

تعریف فناوری کدام است؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر منابع لازم برای تولید ایده است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه در امکان سنجی فنی لحاظ نمی شود. (1 نمره)



تایید

کدام گزینه تعریف توسعه نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

در این روش گروهی که استعداد ایده پردازی دارند دور هم جمع می شوند و به ارائه ایده های جدید می پردازند. (1 نمره)



تایید

کدام فرآیند برای رسیدن به توسعه یک محصول جدید صحیح است؟ (1 نمره)



تایید

در مرحله معرفی محصول به بازار کدام موارد بایستی توسط شرکت تصمیم گیری شود؟ (1 نمره)



تایید

................. ایده ها در واقع به مفهوم انتخاب ایده های مناسب است. (1 نمره)



تایید

از مهمترین عوامل در طراحی محصولات جدید کدام است؟ (1 نمره)



تایید

 بازاریابی را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر از انواع امکان سنج ها نمیباشد؟ (1 نمره)



تایید

مرحله پنجم توسعه محصول جدید، ....................................... می باشد که با استفاده از آن می توان تصمیماتی درباره قیمت مورد نظر برای فروش محصول و نحوه ی بازار یابی آن گرفت. (1 نمره)



تایید

فناوری را تعریف کنید. (1 نمره)



تایید

به کلیة اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همة گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) به کار گرفته می شود، ..................................... می گویند. (1 نمره)



تایید

هرچه میزان فناوری به کار رفته در یک محصول بالاتر باشد، ................................ آن محصول نیز بیشتر می شود. (1 نمره)



تایید

در ................................ ایدة ما باید ایده مناسب را انتخاب کنیم، نه اینکه به دنبال اثبات درستی ایده باشیم. (1 نمره)



تایید

برای شناسایی و تعریف درست و کامل مسئله می توان از این روش ...................... استفاده کرد.

  (1 نمره)



تایید

مرحله ................. نشان می دهد که آیا ایدة انتخاب شده توانایی تبدیل شدن به یک محصول واقعی را دارد یا خیر. (1 نمره)



تایید

هدف از استفاده از آزمون در مراحل مختلف توسعه محصول جدید کدام است؟ (1 نمره)



تایید

به آگاهی از نقش و اثر تبلیغات انجام شده توسط بنگاه در بین مخاطبان بازار هدف، ................................... گفته می شود. (1 نمره)



تایید

در طراحی و توسعه یک لامپ کدام یک از موارد ذیل می تواند بیشتر از همه باعث افزایش فروش و موفقیت ایده تولید لامپ باشد؟ (1 نمره)



تایید

 مرحله غربالگری را توضیح دهید. (1 نمره)



تایید

در مرحله ............................. ، واحد تحقیق و توسعه، محصول را به یک محصول واقعی تبدیل می کند. (1 نمره)



تایید

کدام یک از عوامل زیر بر میزان رغبت کاربران استفاده از یک محصول موثر است؟ (1 نمره)



تایید

 لازمه خرید محصول، ............................................ است. (1 نمره)



تایید

گام آخر برای توسعة محصول جدید، ........................ است. (1 نمره)



تایید

کدام مورد از عوامل موثر در بازاریابی محصول نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر مفهوم غربالگری ایده میباشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از لازمه های امکان سنجی برای غربالگری ایده می باشد؟ (1 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام بخش از امکان سنجی توسعه محصول می باشد؟ «بررسی تجهیزات و امکانات اولیه کار از جمله کارگاه یا فضای کار و مواد اولیه می باشد» (1 نمره)



تایید